♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 23 September 2011

Home » » Raya Tahun Pertama

Raya Tahun Pertama

Alhamudillahhh... dipanjangkan umur dan dimurahkan rezki... selepas ramadhan berlalu .. syawal pula menjelma.. hari ini genablah 25 Syawal 1432H, cepatnya masa berlalukan....

Tahun ini rasa bersyukur sangat² sebab beraya tahun pertama saya sebagai blogger... wahh.. walaupun belom otai macam kawan² semua.. terima kasih pada kawan saya Syila kerana memberi semangat ini... saya juga rasa amat bersyukur sangat sebab banyak perkara baru saya belajar sepanjang beberapa bulan menjadi blogger ni.. paling suke.. mestilah baca blog masak² hahahahaaa... macam² resepi ditengok ade yang dah dicuba.. ade juga yang masih dalam simpanan belum ade kesempatan nak cuba lagi kikikikikikiki...... ada masa nanti baru nak cuba...

Apepun terima kasih pada kawan² yang banyak memberi sokongan dalam penulisan blog ni.. walaupun kadang² ayat saya tulis macam berserabut dan carca merba.. masih lagi cuba untuk berlajar menulis blog dengan baik, saya mintak maaflah yer.. masih belom terlambatkan.. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin.. rajin²lah singgah blog saya ni.. kalau nak tegur bagi nasihat pun boleh... maklum jerlah saya budak baru belajar.. budak ker?? kikikikiki.....

Masukkan gambar terkini raya 2011 - Raya Tahun Pertama sebagai penulis blog...

Moga dipanjangkan umur dah sentiasa dimurahkan rezki dapatlah raya tahun kedua pula nanti hihihihi.. tp tahun depanlah yer....

3 ulasan:

♥SyilaSyira♥ berkata...

ops..ada namaku disini...terharunya yana...tq..jom sama² belajar dah terus belajar..hihihi...

Aini Arif berkata...

selamat hari rya, u olls look blue hihii

Masya berkata...

Syila: hihihihi.... terima kasih ya beri sokongan....

Aini: terima kasih... warne pilihan hubby... kt ni ikut jer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...