♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 14 Disember 2011

Home » , » DuLu KaWaN BAiK KiNi ADiK iPAR

DuLu KaWaN BAiK KiNi ADiK iPAR

Assalamualaikummm Semua.....

Selamat petang, minum apa petang ni.... kami makan pelam cicah dengan kicap nyum².. memang sedappnya hingga menilat jari.... yang sebenarnya teringin sangat nak makan nenas cicah kicap dengan cili padi letak gula sikit.. tak dapat nanas dapat pelam pun ok kot.. janji masam² hihihihihi... (^___^)v

Oklah berbalik pada tajuk tu.. hari ini hari yang istimewa buat adik ipar saya sebab ulang tahun kelahirannya. Selamat menyambut ulang tahun kelahiran pada hari ini.. semoga dipanjang umur, dimurahkan rezki dan dikurniakan jodoh yang baik amin...

Adik ipar saya ni merangkap sahabat, kawan baik daripada kecik sampailah sekolah rendah dan sekarang ni dah jadi adik ipar pun.... cume sekolah menengah jer kami tak sama.. sebab dia sekolah agama, saya pulak sekolah menegah biasa jer.... tak sangka pulak dulu kawan kini jadi adik ipar.. jodoh pertemuan ditangan Allah kita hanya mampu merancang Allah yang tentukan... ;p



Gambar ini ambil masa raya hari tu... so sweetkan.. amir dan mak cik zura.....

Kenapa blog kamu ni saya nak baca dari dashboard tak boleh... saya pun tak tahu ape masalahnya... huhuhuhu sedangkan saya dah follow kamu.. sejak tukar alamat blog ni.. memang tak boleh nak baca daripada dashboard tu... terpaksalah saya tengok daripada alamat yang ade ni hihihihi.. selamat berblog.. dunia baru yang indah untuk diceburi.. segala² boleh diluahkan disitu... (^___^)v. 




4 ulasan:

Unknown berkata...

ini mesti kes jeling2 tepi tangga ni..tu yg sangkut tu...hihihi...

Masya berkata...

hahahaha... pandai jer ucu tu.. kenal adk jer.. xtau pun dia ade abang.. ;p

Tanpa Nama berkata...

hehehehe...mekasih2...doa byk2 eah utk kite...heheheh..nak mintak hadiah boley????hehehehe...join blk blog saye ye...sbb dah tukar name la..yg lame cancel kan dl taw...pastu join blk..heheheheh...klu tak mesti xdpt bace...rugi2...heheh

Masya berkata...

ungu: owhh ok.. dah follow balik.. hadiah pospond yer.. pakej skali dgn hadiah mase kawin nanti hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...