♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 7 September 2012

Home » Terharu

Terharu

 

Pagi ni sibukkkknya kat opis, sampaikan nak bukak blog pun tak sempat huhuhuhuhu ..... tu baru setengahari dah rindu korang.. kalau berhari² tak bukak blog lagilah rindu (saya jerlah yang rindu .. korang tak perasan pun agaknya kite tak bukak dan update entry hihihihihi).. tak tahu perkembangan kawan² semua....  

Terharu sangat bukak dashboard tengahari ni keluar 26 komen, terima kasih semua .. yang komen .. saya balas jejak kawan² perlahan² yer... lagi² yang tinggalkan komen haruslah saya balas jejakkan.

Terharu ade 26 komen


Orang lain tak heran pun kan dah berpuluh² komen masya wehhh walaupun baru update 1 jam, ko setengahari kepohh sampai nak update entry hahahahahaha ...... 


Bicara hati : Terharu sangat² tau ... biarlah orang lain tak heran dan tak kisah, saya kisah sebab ade jugak orang sudi singgah blog saya dan komen (^___^)v Terima Kasih.




10 ulasan:

Kakcik Seroja berkata...

Kakcik sekarang dah tak sempat balas komen di blog sendiri, tapi kakcik pergi ke blog pengomen sebagai tanda menghargai. :)

Ujie Othman berkata...

rasanya semua kita sama, suka gembira bila ada kwn sudi dtg baca & komen. sbb kita menulis utk org baca.

*komen tmpt saya dah merundum, ramai kwn2 lama dah sepi tanpa update. rindu sbnrnya..

|| NaFiRaa || berkata...

kalo saya pon terharu.. hehehe

QasehnyaRania berkata...

hehe...jom marathon ssesame, nak?

- AZIE - berkata...

ehh betul, kdg2 sy pun terharu g2..wpun komen xsmpai 10 hehehehehe sbb nya ada jgk org sudi nak kkomen wpun entry ntah pe2

Tanpa Nama berkata...

sayangkan blog kita sendiri!

eija_sweetmama berkata...

wah 26 komen, byk tu, kalau k.eija pun msti berperasan mcm yana jgk terharu sbb ada gak kwn2 yg sudi singgah blog n komen di blog kita kan...

sal ya berkata...

akak ada seratus lebih yg tak terbalas jejak komennya lagi. adehhh...

Puan Kutu berkata...

hehe sbb tak biasa dpt komen yg byk cmtu,mstilah heran kan..ala org lain byk tu lantaklah derang.haha

IntaNBerliaN berkata...

alaa normalla tu... bkn selalu kan.. mestilah kita kisah.. hii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...