♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 3 Oktober 2013

Home » , , , , » Spontan Khamis

Spontan Khamis

Permintaan seorang sahabat blogger, alahai malu nak letak muka sengsorang besar² kat blog ni... dah macam retis pulak kang ... walaupun hakikatnya ni blog peribadikan.. abadikan gambar sendiri.. tak salah.. sebagai kenangan.

Ni susulan daripada kesan saya minum ephyra ni, dan saya amalkan minum sebelum tidur ada blogger yang bertanya keberkesanannya .... kebetulan hari ni pulak tak sempat nak berdandan .. memang spontan khamis lah pagi ni koboi jer... sempat capai lipstik jer.. muka memang tak sapu bedak langsung... langsung tak berpelembab.. nampak neutral sangat².. walaupun takda rupa babyface kohkohkohkoh...... ;p sila jangan muntah depan pc lepas baca huhuhuhu ...



Korang google sendirilah kelebihannya .. ada kesempatan saya kongsikan lagi perubahan yang saya alami yer ... alhamdulillah sebulan guna memang sangat² berpuashati .. saya tak di bayar ok.. nak promote ephyra ni .. korang jangan salah paham pulak ... saya bercerita melalui pengalaman saya sahaja.. orang lain.. lain perubahannya. 



Ada jugak kawan² yang perasan perubahan ni, lagi² kawan² yang jarang jumpe.. huhuhu.. nampak nooooo muka sebelum ni kusamkan .... tak sekata.






























13 ulasan:

cahayahidupku.blogspot.my berkata...

Memang nuetral lah Masya... cantik akak tengok... :)

puanstoberi berkata...

wah...da floles muka.. hikhik..good..good.. terus amalkan.. :)

Kakcik Seroja berkata...

Berseri2. :)

Ruse Sulaiman berkata...

Kalau tak pakai apa2 mmg nampak berseri je muka tu. Belum pernah cuba produk mcm ni..

Unknown berkata...

comel la..
nak try jugak..nengok ramai sangat yang dok review..lama2 tergugat jugak..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

wah natural muka nak sekata jer

Unknown berkata...

nampak cantek sgt~ bercahaya jer muka.. memang berkesan lah yer.

Ayu Ayunie berkata...

alahai... cantik ayu je

Unknown berkata...

cun2... hihi.. penangan ephyra yee... ;)

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah..mmg nampak neutral la dear.teruskan ye

mamaarifakeemaisy berkata...

Nuetral beauty gitu..best best... :-)

eija_sweetmama berkata...

mmg nampak berseri2 muka yana..

Puan Kutu berkata...

wah makin mengancam,mmg berkesan betul la ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...