♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 17 Disember 2012

Home » , , » Isnin yang Kalut

Isnin yang Kalut

  


Kepenatan semalam melayan anak bujang berjalan-jalan huhuhuhuhu.. sudahnya pagi ni terbabas bangun, EL oh nonononono... tak bolehlah kerja banyak, MB nak datang gegegegege.... ade pulak yang kene pancung kang kalau tetibe EL (padehal saya ni takde kene mengena pun dengan MB nak datang hahahaha)

Sudahlah pagi ni kelangkelibut .. memang takde maknenya nak bluesss,bawak kereta pun mulut ni tak berhenti terkumat kamit harap dipermudahkan... hadoilah.. jumpe pulak kereta terkedek-kedek mengalahkan kura-kura memang menguji kesabaranku.

Alhamdulillah amir tak meragam elok jer, malam tadi dah pesan amir nak bagi cikgu hadiah ibu.. yang ibu beli lekat-lekat kat peti sejuk tu (merujuk FM)...amir nak bagi cikgu boleh x?? eh² pandailah pulak dia nak bagi hadiah kat cikgu .. oklah kebetulan ibu ade beli lebih ingatkan nak bagi pengunjung setia blog ni ... tapi dah amir nak ade kuranglah sikit, insyaallah nanti kire lagi kalau ade lebih barulah boleh bagi kawan² blog pulak...

Hadoilah... masuk opis, pc ku mabuk pulak gegegegege.... sudahlah pagi ni ade laporan nak dihantar haru dibuatnya, nasib baiklah mabuknya tak lame... cuma internet jer tak boleh nak bukak laju ... Blog lagi lah.. langsung tak boleh bukak huhuhuhuhu .... :(

Entry² percutian nampaknya terperaplah tak boleh nak publish sampailah pc ok huhuhuhuhu... takpelah yang penting kerja-kerja haruslah disiapkan, sistem² jangan buat hal sudah .. pang nanti ... campak sungai klang .. dekat jer tu huhuhuhuhu ....


Bicara Hati : Memang kalutlah hari ni ...





14 ulasan:

Ujie Othman berkata...

kena tarik nafas dalam2..then lepaskan. kasi relaks..:)

deq's qienz berkata...

alahai siannya..pelan² kayuh ya,hapi working

Fiza Rahman berkata...

Minta HR tukar PC baru lah ☺☺

Puan Kutu berkata...

pc tu mintak tukar baru kot..semoga dipermudahkan segalanya..:)

Nisah Idham berkata...

hehe baca pun kalut2 jugak..
sekarang kalut lagi tak??

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

heheh betul2 kalut kan,hehhe selalu isnin memg kalut sikit,kalau sayelah =p

Saya Disini berkata...

:)

IntaNBerliaN berkata...

baik amir... ingat cikgu2 dia...

kurus berkata...

huhuh rasanya kerja nie kan dik .. x pernah nak habis kan ..
kita nie walau x der lah penting sgt , tapi kita ada rasa tanggungjawab kan .. sbb tu kita x el walau bagaimana sekalipun , tapi kalau melibatkan anak .. oh x leh kan ;)

emarieys berkata...

isnin semalam saya EL...hehehe

fieda berkata...

hari isnin mmg hari yg kalut utk pekerja2...hihi

eija_sweetmama berkata...

bagus amir siap nak bg hadiah kat cikgu, pandai pulak tu nak bg FM..hihi

semalam k.eija pun rasa isnin yg kalut sbb dah tersekat dgn jammed kul 9pg baru sampai opis..haru je rasanya..

Unknown berkata...

kalut-ka;ut juga baa enry ni..ehe

puanstoberi berkata...

campak kan je.. hihihikk :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...