♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 10 September 2013

Home » , , , » Mencari Pengunjung ke 234,567 Di Blog Kisah Hati

Mencari Pengunjung ke 234,567 Di Blog Kisah Hati



Yuhu .. yuhu ..... petang² takmoo mengantuk, meh nak bagi mood happy meh .... macam giveaway spontanlah ni .... saya harap berjayalah .. walaupun blog saya bukan kategori femes emes hihihihihi ...... tiba² rasa bermurah hati nak bagi hadiah kat kawan².. yang beruah.. ops.. pada sorang jer kawan yang bertuah sekiranya berjaya.

Tadi saya tertengok tahap pengunjung di blog saya, saya tertarik pulak nak buat giveaway spontan buat pengunjung blog saya .... pada mereka yang bertuah menjadi pengunjung ke 234, 567 silalah print screen yer.. buat entry kat blog dengan tajuk 'Mencari Pemenang Ke 234,567 Di Blog Kisah Hati' dan jangan lupa link kan entry tu kat blog saya .. sebagai bukti kawan² pengunjung yang bertuah itu .... maaf pada silent reader yang takda blog, yang ada blog di alu²kan.. ini terhad pada yang ada blog jer... sebab saya nak dia buat entrykan... wiwiwiwiwi ... bukan followerrr pun ok.. janji ada tahu anda menang dan boleh di hubungi, maksudnya link blog janganlah di tutup pulak huhuhu.. kang susah saya nak kesan.


Jom mengira detik.. bermula sekarang sehingga ada pemenang .. melaporkan diri .. moga² esok pagi .. saya bukak blog dah ada pemenangnya.
SEMOGA BERJAYA ..... (^__^)


Hadiah??? hadiah apa masya .. opsss.. mestilah ada hadiah ..... suprise.. sebab dia spontankan... yang pasti akan ada satu hadiah buat yang bertuah itu.... kalau ada 2 pengunjung serentak macam mana??? hah!! boleh ker??? okkkk .. akan dipertimbangkan 2 hadiah .. tapi yang pertama melaporkan diri menjadi keutamaan.




Bicara Hati : Harap adalah pemenang, takdooo .. takpa... wiwiwiwiwi ....








13 ulasan:

Unknown berkata...

nak menang nak menang..hehehe..

emarieys berkata...

siapakah yg bertuah itu

link terbaru : http://emarieys.com

QasehnyaRania berkata...

234, 505.. hihi

hye sihat ke.lama tak singgah.ciksu sibuk :)

SeputihSalju berkata...

erkk bila bukak blog mcm kena nombor tu je..

SeputihSalju berkata...

slh tgk.. sy punya terbalik nombornya..hahhahha.

nad berkata...

Ala dr td kite tggu
Dah sampai 234566 dh
Bila refresh blk dh 234571
Huhu
Terlepas sudaaaaa

eita berkata...

harap2 ada lah pemenag nyer ye...

CtAyue berkata...

hihi..nak kena sellau terjah sini ni..mana tahu dpt angka bertuah tu time terjah..hihi.. takdelah.. gurau jer..

mamaarifakeemaisy berkata...

Alaaaaa dah terlepas :(

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

ala dh terlepas pn haha

ayuzan berkata...

alahai..terlepas. hehe

Unknown berkata...

oo ni la dia ye.. huhu.. tak sempat.. lagipun takde sape menang kan.. huhu

Puan Kutu berkata...

lor pemenang takde..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...