♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 15 November 2011

Home » » Bila Mata Bertemu Mata ... Lidahku Terkedu

Bila Mata Bertemu Mata ... Lidahku Terkedu

Assalamualaikum Semua.....

Hujung minggu baru² ni banyak sesangat jemputan kawin.. maklum jerlah ramai nyer yang pilih nikah 11.11.2011.. maka ramai lah yang bersanding ahad semalam... adelah satu jemputan saya pergi dekat kampung... dalam gerimis tu saya redah jer dengan suami... amir pulak dah tidur jadi tinggal jerlah dengan adk ipar....

Sampai jer dekat rumah pengantin tibe² mata ku terpadang seseorang... 'macam pernah nampak.. kat mane yer???.. berputar kepala mengingatkan balik..' ooowwhhh... chef yahya chef yang dekat master chef tu... kite siap cuit² suami lagi tanye betul ke ape yang kite nampak tu hihihihihi.. kot²lah mata ni salah pandangkan... mase tu kami baru sampai chef yahya pulak dah nak balik.. hensem jugak orangnya ....



 Inilah pengantin yang saya pergi dekat kg tu... satu lorong dengan rumah mak saya.. yang perempuan tu memang saya kenal daripada kecik... mak pulak rewang daripada hari rabu.. memang besar² jemputannya.. maklum jerlah pengantin perempuan sulung dan menantu sulung kebetulan pulak pengantin perempuan chef jgk... ;p jadi macam² persediaan kene buat.... semoga ikatan perkahwinan shafinaz(manje) dan suami kekal keakhir hayat....




Inilah Chef Yahya tu... yang saya terserempak tu.. memang terkedu dibuatnya...

Adik manje pun ade masuk saringan master chef ni tapi tak terpilih takde rezki dia masuk .. kalau tak silap namanya Danieal.....

3 ulasan:

♥SyilaSyira♥ berkata...

ngatkan sapalah yang buat lidah ko kelu tu..kikiki..klo amik gambar berdua mau krem kaki ko..hikhikhik

Unknown berkata...

lawa pelamin pengantin..

Masya berkata...

syila: tu belum jumpe sitinurhaliza lagikan.. kalau jumpe siti mau demam

ucu:cantikkan ni trend baru kot... sejak akhir² ni pg mmg banyak pelamin macam ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...