♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 14 November 2011

Home » » Mendoakan Yang Terbaikkk Buat Adikku

Mendoakan Yang Terbaikkk Buat Adikku

Assalamualaikummm Semua...

Selamat pagi.. penat betul hujung minggu kali ni.. memenuhi jemputan kendri kawin sana- sini.. tak menang kaki tangan nak berjalan... takpe yang penting dapat makan free .... huhuhuhu.....

Apepun hari ini kenelah pergi kerja.. bagi pelajar² yang menduduki SPM selamat berjuang semua termasuklah adik lelaki ku yang sulung Muhammad Fahmy semoga mendapat keputusan yang cemerlang... buat yang terbaik demi keluarga.. walaupun akak tahu kamu tidaklah sepintar mane yang penting usaha itu tanda kejayaan.. amin....



inilah adik lelakiku yang sulung fahmy.. gambar ni diambil masa dalam perjalanan nak pergi beraya pada hari raya aidilfitri hari tu... ;p



Semoga adikku mendapat keputusan yang cemerlang demi masa depannya....

2 ulasan:

fieda berkata...

sama la dgn adik kak fieda pun spm gak tu..good luck untuk adik masya...

Unknown berkata...

semoga adik masya tenang masa menjawab spm ni...sama2lah kita berdoa utknya..
biar dia tidak sepintar mana tetapi yg penting bila dah dewasa tetap menjadi insan yg berguna..itu yg lebih penting...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...