♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 15 Februari 2012

Home » , » HOT Ke??? HiHiHiHi.....

HOT Ke??? HiHiHiHi.....

Assalamualaikum Semua....

Saya pulak yang terlebih teruja bile Kieran Hot.Fm datang kat majlis kawan saya ni... maklumlah majlis sebelah lelaki saya tak tak dapat nak datang, sebab² yang tak dapat nak dielakkan kene menemankan hubby/ayah membeli buku² untuk habiskan baucer Rm200, nnt saya ceritakan yang itu yer... huhuhuhu.... 

Hotkan.. eloklah tu.. pengantin pun pakai baju merah menyala... memang hot tau.. dengan cuaca yang panas hari tu... (^__^)v


Semoga ikatan mereka berdua berkekalan hendaknya hingga kehujung nyawa dan dikuruniakan zuriat yang comel serta soleh dan solehah amin.... baca kat SiNi untuk majlis sebelah perempuan yang saya datang.. dua² pun kawan saya.. kami sebaya...

3 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

ank kieran ni comel ek.. putih :-)

AdaM Hawa berkata...

hot!! hot!! plus pengantin berbaju MERAH..

Masya berkata...

ina: tulah hidung semua mancung tau...

kak nani: mak di ddk kat kaparkan.. mmg hot owhh merah menyala²..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...