♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 9 Februari 2012

Home » , » Kalau Dah Jodoh Tidak KeMana² (^__^)v

Kalau Dah Jodoh Tidak KeMana² (^__^)v

Assalamualaikumm Semua...

Hujung minggu baru² saya pergi kenduri kawan kawin, 2 merpati sejoli ni kawan saya masa sekolah.. dari sekolah rendah sampailah kesekolah menengah.... orang kata kalau dah jodoh tak kemana.. percaya tak.. kalau saya cakap cinta mereka baru² ni jer berputik kembali.. sebelum ni bukan bercinta tapi kawan baik bersama²... maklmumlah dah lepas sekolah masing² buat hal sendri... bile ade FB barulah terjumpe kawan² lama balik... rupa pun masing² dah matang lain bebenor huhuhuhu.. lagi² saya ni yang bertambah² gebu dan tembam... ;p


so sweet.. warne vantage dah menjadi trand terbaru sekarang ni kan....


 eh² menjeling² pulak pengantin tu yer...


 cantikkan cenderahati dia... tema vantage jugak. tambah koleksi saya.. semakin banyak bagi cawan macam ni...


Cuaca panas sesangat hari tu... amir pun merengek² takmoo ambil gambar, sampaikan ibu pun terlupa nak ambil gambar dengan penganin tau huhuhuhu.. haru betullah.. minggu kat rumah sebelah lelaki pulak.. satu kampung dengan saya, tak tau lah dapat pergi ke tak sebab.. ade jemputan lain jugak. kalau balik kampung.. mungkin pergilah kot... ;p

Apepun mendoakan kebahagian pengantin.. selamat pengantin baru dan moga berkekalan hingga keakhir hayat.. dikurniakan zuriat yang soleh dah solehah... amin...

11 ulasan:

saffiya_aleesya @ echa berkata...

seronok pergi kenduri kawan2 yer!!!

MaryaYusof berkata...

Salam,

Saya pun suke ala-ala vantange gitu... Dulu kawin pun ala2 gini jugak...hehehe... Seronok pergi kenduri kawin ye! :)

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

patern skrg erk.. kusi pengantin beso²..

Zefa NorAsmara berkata...

Sama cantik, sama padan.. :D

Kakzakie berkata...

Betullah jodoh pertemuan Allah yg menentukan. Jauh perjalanan keluar tetiba tak sangka jodoh depan mata sedari kecik lagi dah kenal....

Aine Ainun berkata...

Kalo dah jodohkan:D

Tihara berkata...

moga berkekalan hendaknya :)

anisalya berkata...

tumpang bahagia bg pihak kawan tu. harap berkekalan ke akhir hayat hendaknya.

fieda berkata...

best dapat cenderahati tu..kak fieda pun byk dah terkumpul..

IntaNBerliaN berkata...

mmg jodohlah kan... xsgka rupanya jodoh dgn org yg dpn mata je time sek..hehee

QasehnyaRania berkata...

ye mmg sedap..sebab oreo yg tak buang krim tu lepas bakar lembut je masuk molot..hehe

done digi -)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...