♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 26 September 2011

Home » » TOKSIN BANYAK DALAM BADAN OHHH ... TIDAKKKK !!!!!!!

TOKSIN BANYAK DALAM BADAN OHHH ... TIDAKKKK !!!!!!!

Assalamualaikummmm... selamat petang semua....

Hah!! jangan tido ptg² ni... maklum jerlah bile dah kenyang makan tengahari tadi mesti ramai yg terlintukk nak tidurrkan... hihihihi.... lame rasenya tak kongsi mengenai kesihatan ni... jom kt kongsi² hihihihi.... sy pun bukan otai tp.. ape yang saya amalkan bolehlah saya kongsikan...

Toksin banyak dalam badan sedarkah kite????... mesti semua tak sedarkan.. mane nak sedar lepas raya ni banyak sangat jemputan rumah terbuka sana sini.. tu belum lagi kenduri kawin hihihihi... mesti menu macam² dah
masuk dalam badankan.... bertambah² tepulahh toksin tu.. jadi macam mane nak keluarkan yer....

Kalau saya memang pelekat toksinlah yang kami sekeluarga gunakan... khasiatnya pun sangatlah bagus sebab dalamnya ada macam² herba TERBAIKK...... walaupun saya tak mengamalkan setiap hari.. tapi saya akan pastikan sekurang²nya 2 minggu sekali.. sebelum tidur tampallah dekat tapak kaki ... alhamdulillah... badan pun jadi ringan sikit bile guna takdelah lesu sangat hihihihi.... jomlah kawan² kt gunakan same² pelekat toksin untuk membuang toksin dalam badan tu.... anda buat anda juga yang sihat (^__^)v


 tara... inilah pelekat toksin yang saya gunakan tu..........




 tampal dekat kaki macam ni sebelum tido... opsss... ini bukan kaki saya tau hihihihihihi....
-ihsan google-





inilah fungsi² dibawah tapak kaki kit semua.....
-gambar ihsan google-

2 ulasan:

♥SyilaSyira♥ berkata...

Ada juga pernah baca satu blog tu cakap benda ni mcm tipu..tak taulah..tapi dulu kita sefamily mmg pengguna produk ni. beli kat cosway

Masya berkata...

tipuuu???? haisshhhh... macam-macamlah... so far kt pakai ok jer... ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...