♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 12 April 2013

Home » , , , , » Salah Pahaman

Salah Pahaman



Salah paham, salah pahaman atau salah pemahaman sebenarnya .... entahlah sama sahaja kot maksudnya...

Sejak akhir² ni emosi kat pejabat sering terganggu, entahlah kadang² jauh disudut hati kalau diberi peluang untuk berhenti rasanya seperti mahu berhenti sahaja.

Rasanya aku bukanlah kategori menyebokkan hal orang lain, jauh sekali mulut yang suka nak bercerita hal orang .. tapi itulah.. bila ada orang lain yang mendapat khabar angin dan tidak bertanyakan asal usul sebenar sekadar membuat tuduhan membabi buta buat hati saya mudah sensetif. Mudahnya orang itu mempercayai apa jua yang disampaikan... Sabarkan diri..... sabarlah.. wahai hati ..... 





Suasana kerja sebenarnya mempengaruhi juga kerja kita, kalau orang sekeliling dah tak boleh nak memahami kita, apatah lagi big boss kan... 

Sejujurnya kawan² kat opis semua pun baik² sahaja, tidak ada yang membuatkan hati terluka cumanya.. cumanya insan yang seorang itu sahaja.... ada sahaja yang tak kene dimatanya mengenai diriku... aku sedar aku ni bukanlah orang yang baik.. apatah lagi yang kita lakukan boleh diterima oleh semua orang dan mampu memuaskan hati semua orang, tapi entahlah .. hatiku rawan dibuatnya... seperti mahu berubah angin.. mungkin kerana sudah 8 tahun disini.



Bicara Hari : Tengahari rehat yang panjang, mahu tidur atau ke satu untuk merehatkan diri...
 





8 ulasan:

Kakzakie Purvit berkata...

Walau apapun kalau bukan dia yg memberi rezeki abaikan aje. Jgn jadikan isu hingga nak beralih angin.. sabar dan teruskan berdoa moga hatinya lembut dan dia sedar..

dear anies berkata...

Perangai, hati manusia ni ssh d jangka... sabo je la kak...

Ujie Othman berkata...

Berubah angin mungkin pilihan yg terakhir.
Kalau mmg takde jln penyelesai..yelah, kerja hati mesti mau sng..baru boleh buat kerja.

CtAyue berkata...

cmtulah kan kt opis ni pasti ada je yg jenis cmtu.tp bila ada yg cmtulah buatkan kita tak tenang nk buat kerja. sabarlah yer..moga satu hr nanti dia akan sedar.

haryati berkata...

biasalah kat mana tempat pun lbh kurang camtu jugak...

nad berkata...

Moga sentiasa sabar k
Itu je la ubatnya

Nora Karim berkata...

tumpukan pada kerja... lupakan masalah yang lain2 in sha Allah masya akan rasa lebih tenang...

Puan Kutu berkata...

benda nie semua mmg mempengaruhi mood dan kerja kita.tp jangan fikirkan sgt org cmni.pedulikan je.Doakan Allah beri petunjuk kt dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...