♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 13 Mei 2013

Home » , , , » Keberanian

Keberanian




Kalau takut di lambung ombak jangan berumah di tepi pantai , kalau takut diceraikan .. janganlah berkahwin opssss ... pepandai tambah peribahasa yang akhir tu .... haihh pagi² kat opis ni dah ada gosipp hangat .. takmoo dengar .. takmoo dengar ... huhuhuhu .... tutup telinga dengan kapas pun masih dengar suara² itu huhuhuhu ... keberanian itu ibarat layan² betul ker??? terbang menempuh angin untuk menjadi semakin tinggi ... apa jua yang berlaku dalam hidup adalah satu pengalaman yang indah .. jangan takut menumpuh cabaran .. kerana itulah yang mematangkan diri kita ... dan itulah yang mendewasakan kita...




Hujung minggu kami penuh dengan jemputan kawin, opsss ... tahun ni memang banyak tema merah eh kawin.. pergi sana tema merah .. pergi sini tema merah dan sepanjang laluan nak ke tempat kenduri pun banyak tema merah, dalam hati siap terdetik janganlah kami datang rumah kenduri tu tema merah jugak gegegegge .... macam minggu lepas.

Warna baju kami tidak melambangkan mana² parti okkk.. jangan salah paham, ingakan kami ni sokong parti ini atau sebalik .... tapi yang gelihatinya.. nama jalan kat tempat kenduri tu .. jalan umno hihihihihi .... tak sempat nak snap gambar kat simpang jalan tu .. melayankan amir yang asyikk lah bertanya macam².. siap mintak amikkan bunga manggar kat tempat kenduri.















8 ulasan:

nad berkata...

Kami pun p kenduri kawen weekend baru ni

Ibu Lala berkata...

betul tu. hidup adalah pengalaman...

lia berkata...

musim kawen utk kami bulan 8 ke atas.. skng blum lagi

Unknown berkata...

slmt makan free...ahah

mamaarifakeemaisy berkata...

Alaa takde jemputan pun.. hehe.. eh next 2 weeks ada la..:-)

Ooh jln umno pun ada eh, hikhik..

mama3heroo berkata...

hehe..lama x p kenduri

Cho Zila berkata...

kawan blog kitapun der yang tinggal kat Jalan Umnotu... merah itu berani.... akak sukatu..

QasehnyaRania berkata...

tak da jemputan la..hihi

semoga kita makin tabah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...