♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 22 Mei 2013

Home » , , » Rindu Suasana Ombak Pantai

Rindu Suasana Ombak Pantai



Gambar kat fb Diana Amir ni betul² buat saya tersentuh, rindunya nak merasa saat² macam ni .. dapat berehat².. depan pantai .. tak dapat mandi manda.. dapat duduk di batu dan menghayati saat² keindahan alam pun sudah mencukupi .. rindunya ... rindunya.... saya mahu bercuti .... tolongggg .. tapi cuti sekolah jadual hubby penuh huhuhuhu ....





Bicara Hati : Nak cuti sekolah ni.. keywords percutian pun banyak yang cari yer..














10 ulasan:

mama3heroo berkata...

tak dpt pergi..tgk gambo pun jd la kan..hehe

Fizah berkata...

ahh damainyaaaa......

nad berkata...

Suka pantai jugak...

Yana, aritu ada tanya pasal baju superman zakwan tu kan?
Amir nak ek?
Cuba try cari kat kenanga wholesale
Takpun gm pun ada gak kot

Fiza Rahman berkata...

Rindu juga sbb dah lama tak tgk pantai ☺☺

jamilahamzah berkata...

samam la... saya pun masih mood bercuti nih...

eiela berkata...

saya pun dah lama tak ke pantai, mesti best tengok orang ramai, jalan2 kena angin.

Teena Tna berkata...

Rindu nak mandi laut..

Unknown berkata...

rindu jugak dengan ombak~

eija_sweetmama berkata...

ajak hubby g PD balik hari pun jadilah..hehe

asben k.eija janji nak bawa kami g PD balik hari pun x tertunai lg ni..

Unknown berkata...

saya pun rindu disapa bayu laut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...