♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 27 Mei 2013

Home » , , , » Perkembangan Positif Statistik Nuffnang

Perkembangan Positif Statistik Nuffnang



Bila mood macam kebulan, kelaut nak buat kerja .. mulalah jari ini akan google sana sini cari info baru mengenai dunia blog, google sana sini ... pusat belian online. Maklumlah saya ni kan blog suam²... air milo tabur gitu, jadinya masa memang terhadlah kalau asyik nak mengadap blog sahaja.. alamatnya kerja kat atas meja tak siap boss pulak mengamuk nanti.

Jadi sebab banyaaaaaaakkkkkk sangat masa kunun²nya mengadap blog .. sajalah saya intip² statistik terkini blog ni huhuhuhu .. sila jangan gelakkan saya, malu sebenarnya nak tunjuk ... tapi takpalah sebagai pembakar semangat saya jugak.. blog saya ni memang tak war warkan dimana² pun .. jadinya ... yang datang tu memang banyak daripada carian google (walaupun tak berapa nak mesra seo sangat) dan follower saya.... lap peluh kejap.


Tak banyak .. tapi saya bersyukur sangat, sebab makin meningkat .. dan ramai yang membaca blog saya.... sayang korang semua ....



Alhamdulillah .... UV pun dah makin naik, dulu jangan katalah seratus pun payah nak cecah, kan saya dah kata .. saya ni blog suam² milo tabur .. jadinya ... tak banyak entry saya boleh taip .. bila dah lama berblog ni .. saya banyak belajar daripada kawan² macam mana nak menyusun entry untuk dipublish, macam mana nak naikkan traffic ... semua pun kawan blog yang ajar ... semua pun info saya google .. tapi tu lah .. bila saya free barulah boleh cari ... info² macam ni, tak kisahlah ketinggalan sikitkan baru tahu.



Dann.. dan ini yang terkini pagi tadi saya print screen, terkial² jugaklah nak print banyak² ni ... jangan salah paham yer.. saya tak berniat nak menunjukk pun... tapi dah tunjuk korang hadaplah....



Sebenarnya tujuan publish ni, saya nak mohon exabytes korang rasa lepas tak huhuhuhuhu ..... kan saya dah kata bila free barulah sempat cari info, itu yang google sana sini cari info pasal exabytes ni ... manalah tahu ada rezeki sayakan.. jadi takdalah saya menulis kosong.. sekurang²nya adalah jugak pendapatan sampingan.




Bicara Hati : Duit nuffnang pun tak boleh nak cash out lagi ermmm .....



13 ulasan:

Teena Tna berkata...

Ok la tue...Teena nye lg laa, suam2 kuku jer..bru blogging, x byk mne pun..

nOe suhaimi berkata...

masya punya lagi hebat dari noe..hehehe...masya punya suam2..noe nyer sejuk bedi...hehehehe..apa2 pun..congrats...n usaha lagi...

Unknown berkata...

sedap gak milo tabur tuu..ehe..bersamalah kita meningkatkan mana yg patut

nadia farahida berkata...

kak masya, pendapat nadia berdasarkan pengalaman orang sekeliling nadia, better akak stay pada nuffnang yang satu :p sebab, ida pon pasang exabyte. dari tarikh dia pasang exabyte, sampai la saat ni, nuffnang dia gerak tak laju pon sedangkan trafik dia boleh tahan tinggi. jadi, macam ada pro and cons dia la. tapi kalau tanya nadia, nadia tak kottt buat masa sekarang. :)

Cho Zila berkata...

ok kot....
Cubaler mintak....

nad berkata...

Kagum tgk uv akhir april n awal mei tu! Byknya!

Takpe apply jek dulu.. Tak rugi apa pun :)
Klu dpt alhamdulillah klu xdpt bleh cuba lagi nnt

Masya berkata...

teena, noe : alhamdulilah...

izan: sedappkan.. hihihihi...

nadia: iyer ker... pttlah ieda ada komen kata x dapat cpuv.

cho zila : dah mohon pun .. xtaulah berjaya dak ..

nad: x banyak mana pun.. uv april & mei itu jumlah seminggu .. tp nad jumlah sehari kot.. huhuhuhu ...


QasehnyaRania berkata...

byk jugak akak punya uv tu..

*tak brani nak apply lagi.. hihi
tgh nak maintainkan uv..target bagi lepas 350 je..

alhadulillah dapat 400++.. tp tu la bila hari minggu dapat 200++..

akan send bulanan, mingguan atau harian?

pihak exabytes nk bulanan kan

Fiza Rahman berkata...

Wah...byk tu. Saya pon rasa mcm nak try juga exabytes.

eija_sweetmama berkata...

oklah tu semakin meningkat, blog k.eija ni lg la suam2 kuku, n3 pun skjp update skjp tidak..huhu

insyaallah, moga berjaya la dpt iklan exabytes tu ye..

LiYa HaNiF :: berkata...

ok apa... :D

::EIDA:: berkata...

iye kak. xyah lah apply si exa tu.. dapat bape ciput je dari situ. dari nuff lagi banyak. ida tunggu habis kontrak je ni, pastu nyahh kau exa dari blog ku! hahahhahaha

IntaNBerliaN berkata...

sy nk jwb komen ida n nadia... utk pngetahuan yana, exab xda kaitan lgsung dgn nuff... xjejas status kita pun...

bila earning nuff slow time dh guna exab, bg saya, itu bkn slh exab, tp maybe blog kita ada "slah" kat mana2 yg kita perlu up kan balik...

utk pengetahuan yana, sy xda mslh pun dgn nuff walau sy ltk exab.. be still dpt, earning smkin byk... uv pun mkin naik... spti yg sy pnh wat entry sblm ni, kalau earning cpuv xnaik walau uv tinggi, maybe disebabkn entry dipublish time org xterjah blog kita... tu yg earning rendah... itu pndapat saya la..

yana pun blh try exab... kalau xdpt jgn kecewa tau..!! jadikan kan ia sebagai smangat utk terus up kan uv bg dpt rezeki dgn exab plak...

ohya, utk pengetahuan yana, uv saya pun cam yana gak dulu.. tp sy usaha sikit2 tingkatkan apa yg perlu.. cara yg saya lakukan, semuanya saya dah share kat blog... yana blh je godek2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...