♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 17 Mei 2013

Home » , , , , » Minyak Anugerah Untuk Anak Pintar

Minyak Anugerah Untuk Anak Pintar



Kalau kawan² yang mengikuti blog saya daripada awal mesti tahu, saya dah masukkan amir ke taska bermula tahun lepas, itu pun akhir tahun... huhuhu ... kira bernasib baik jugaklah taska tu nak terima amir.. walaupun mula² nak masukkan taska jer.. tapi amir macam berminat nak ketadika pulak... sebab sekolah beberapa bulan jer.. saya masukkanlah jugak .. amir pun macam berminat.. cuma mula² tu .. memang jenuh jugaklah nak melayankan kerenah dia ni .... tapi alhamdulillah allah permudahkan, jadi awal tahun hari tu .. dah takda masalah lah bila saya hantar dia ketadika .. cuma pagi tu kadang² adalah mood dia tu .. yang liat sikit, nak sarapan dulu lah .. nak itu lah.. nak inilah.. selagi mampu saya layankan jerlah.

Baru² ni, kira awal tahun macam tu lah.. kawan kat opis ni ada syorkan minyak anugerah ni kat saya, minyak anugerah ni ada banyak warna, banyak pilihan tau .. dan setiap warna punya kelebihan yang tersendiri .. kalau korang berminat bolehlah klik kat blog dia .. link saya tinggalkan kat bawah entry ni.

Saya berminat yang warna biru ni, selepas kawan opis saya cuba, dan saya pun dah google sana sini kelebihannya.. macam memang baik untuk anak².. baunya pun wangi ... hari pertama cuba saya siap campurkan dengan air mandian amir, baunya jangan katalah .. semerbak.. mau mek sebelah pun hidu hihihihihi ..... 3 kali jugaklah saya bagi amir mandi .. dengan titikkan minyak ni. Lepas² tu.. terus letak kat kereta.. nak sampai sekolah amir .. sebelum turun saya suruh amir hidu .. dan baca selawat .. sapukan kat ubun² kepala amir.. alhamdulillah... makin ok.. saya tengok.. amir pun dah kurang meragam kalau nak ketadika, tapi lebih bersemangat pulak.. kadang² sampai tak nak balik bila saya ambil, nak main dengan kawan² katanya ... pulak dah ..... haru²...

Alhamdulillah banyak perubahan sebenarnya, korang dah cuba baru tahu ... saya sekadar berkongsi sahaja .. sekarang macam² pilihan ada kat luar tu .. terpulanglah pada korang, amir sekarang dah kurang minum susu ... kat tadika pun macam tu .. jangan tak tahu stok 4 pek sebulan pun tak habis, jadi lepas ni kita orang bercadang nak bagi dia minum susu yang ada bacaan juzuk al-quran pulak, yang penting amir masih minum susu .. walaupun payah jugak nak biasakan diri dia minum tanpa botol.


Minyak kasturi adalah haruman yang mempunyai banyak kelebihan kepada pemakainya, sesuai dengan hadis Rasulullah S.A.W yang diriwayatkan oleh Imam Muslim, "Sebaik-baik wangian adalah minyak kasturi".



Minyak Kasturi untuk Kepintaran dan Pelembut Hati Anak
Tiada yang lebih penting daripada melihat anak anda berjaya dalam pelajaran dan kehidupan. Sokongan dan dorongan anda amat penting bagi mereka.
Namun, dalam situasi yang genting seperti menghadapi peperiksaan besar, mereka tidak mampu menangani tekanan dan konflik emosi yang mengganggu tumpuan mereka.

Keadaan yang serupa juga berlaku kepada anak yang sukar menerima teguran dan berkelakuan yang tidak sepatutnya. Jiwa mereka perlu dilembutkan dan ditenangkan.
Apabila anda sapukan Minyak Kasturi Anugerah Kepintaran Anak pada anak anda, Insya-Allah minda mereka akan mudah menerima ilmu dan saranan yang baik.
Minyak kasturi yang dibacakan dengan ayat-ayat suci al-Quran dan doa-doa pilihan untuk kebaikan fizikal, mental, emosi dan rohani anda.

Antara ayat-ayat dan doa-doa khusus selain bacaan 30 juzuk al-Quran yang terkandung di dalam Minyak Kasturi Anugerah:

• Ayat-ayat Ruqyah • Ayat Ruqyah Jibril
• Ayat Ruqyah Nabawiyyah • Selawat syifa’
• Doa-doa syifa’ • Selawat Tafrijiyyah
• Saiyidul istighfar (penghulu taubat) • Ayat Kursi
• Ayat penawar seribu guna • Ayat pendamaian
• Ayat pelembut hati • Doa penyejuk
• Doa penerang hati • Salam sulaiman
• Solat hajat



Kaedah penggunaan

Baca al-Fatihah dan selawat 3 kali sambil menghadap kiblat.Sapukan sedikit Minyak Kasturi Anugerah pada ubun-ubun anak anda dan diusap kepalanya sambil melafazkan niat kepada Allah S.W.T. Suruh anak anda bau minyak kasturi tersebut sedalam-dalamnya sambil berselawat sebanyak 3 kali.

Bagi anak yang sukar bekerjasama dengan anda, campurkan titisan Minyak Anugerah ke dalam air mandian mereka.


FB : Produk Anugerah Keajaiban Alquran
Blog : www.anugerahquran.com



Bicara Hati : Alhamdulillah semalam amir baru lepas ujian hafazan, insyallah minggu depan periksa pulak .. 

6 ulasan:

Ibu Lala berkata...

Ada beli jugak. Klw teringat dan sempat baru bubuh kat anak2. Klw tidak terbiar la kat situ.

Fiza Rahman berkata...

Thanks for sharing. Menarik ni.

Tie HT berkata...

terima kasih masya sharing, menarik jugak nih bleh syor utk anak2 sedara n sendiri pakai :)

dear anies berkata...

da berapa kali jumpa tp lom tergerak nk bli lg

nOe suhaimi berkata...

thanks for sharing...1st time dengar minyak ni...nak cuba jugak..

jaakechik berkata...

tengkiu sharing.... !

jaa belum penh beli lagi utk anak ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...