♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 10 Mac 2014

Home » , , , , » Che ta mengandung , Tahniah Rezeki Daripada Allah

Che ta mengandung , Tahniah Rezeki Daripada Allah


Petang tadi sempat bukak ig sekali nampak che ta update kat ig dia gambar ni .. hihihi.. kebetulan pulak.. saya kan baru pandai print screen terus saya buat .... hahahaha .... sweetnya .... Tahniah che ta.

Tak semua orang berpeluang merasainya ... tetiba saya pun tumpang gembira ... nak kata minat sangat tidaklah .. tapi suka jugak kalau tengok che ta berlakon dia kan.. menjiwa watak² dalam lakonan ... 

Tetiba memalam update blog pasal retis pulak yer ... poyo je masya kan, bukan apa sebenarnya .. ni semangat buat saya jugak.. kan hubby kan.. kan.. umur bukan penghalang okeyyy chaiyok².. jom hubby jom.. hahahaha .. senggal.. jap.























9 ulasan:

mamaarifakeemaisy berkata...

:-)
Jom kita, join d club... in sha Allah... amin.....

Cho Zila berkata...

moh kita.. moh kita.. usia bukan penghalangkan...
tahniah untuk che Ta dan suami...

- AZIE - berkata...

jom masya jom hahahaha...

Fiza Rahman berkata...

Tahniah lah buat che ta ☺

IntaNBerliaN berkata...

hihii saya kan happy sgt tau che ta dah prgnant, kan dia mmg dah gtau yg dia nak sgt pregnant.. Alhamdulillah.. Tuhan permudahkan.. Saya pun ada cakap kat hubby, "usia bukan penghalang untuk kita mengandung.. umur dah 4 series pun, kalau subur InsyaAllah.."... suami saya gelak je.. hahha.. ada peluang saya nak dapat anak lbh ramai ni, masa panjang lagi ni.. muahahhaha

Btw, InsyaAllah ada rezeki yana.. usaha & doa, ada rezeki berjaya cuma lambat or cepat je

Nieyla Nadia berkata...

Alhamdulillah...Syukur... itu lah Allah kalau die nak bagi..dia akan beri...yg penting Usaha :)

Unknown berkata...

Saya pon ade baca pasal berita cik Ta peknen.. teruja pulak nak tgk dia peknen.. hehehe

dear anies berkata...

rezeki che ta

QasehnyaRania berkata...

betul tu.tahniah buat mereka
chaiyolk kak chaiyok.hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...