♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 13 Mac 2014

Home » , , , , , , , » Mana Nak Order Quilling Art Yang Cantik

Mana Nak Order Quilling Art Yang Cantik









Simple tapi sangat² cantik dan kreatif .. itulah yang boleh ku gambarkan, aku?? nak buat .. ermmmm alamatnya terseliuhlah jari tangan nak ku quill kikikikiki .... ;p




Alasan² ... nak menjahit pun tak terjahit²... apatah lagi potong kain, ntah tak tahu mana hilangnya skill tu semua .. sejak asyik pegang kalkulator kot ... tu yang tetiba minat ni hilang ... hilang gitu jer ...... bukan tak minat, tapi tak di mulakan .. lepas tu pulak ... sibuk .. sibuk .. sibuk ... sudahnya .. langsung tak menjadi. Bila nak mulakan balik .. takda pulak yang nak bagi semangat .... tu kelauttt jer ... ehem.. ehem.. tapi baru ni dah potong kain buat shawl hik hik hik ... nanti story mory lain kali eh.




Cantikkan corak bunga ni, ni kawan saya buat .. dulu dia satu opis sekarang dah kerja tempat lain ... jujurnya saya minat sangat² quilling² macam ni ... sebab tu lah saya order super duper FM Comel² khas buat pembaca blog saya ... pada yang dah dapat tu tahniah yer... pada yang belum dapat lagi.. insyaallah adalah rezeki tu.. saya tempah khas memang untuk 2014 sahaja.











Alhamdulillah ini yang saya tempah .. khas untuk pembaca blog saya (cam ramai no yang baca blog suam² neslo ni), tapi saya order daripada rakan alam maya .... sebab rakan alam nyata saya tu bizi huhuhuhu .... takmoo layan ... cantik tak?? cantik tak???? ni semua khassss untuk pembaca blog saya.. sepanjang 2014 saya akan berikan.. setakat ni dah bagi 3 orang ... 




Mana saya order quilling fm yang cantik² ni?? hah!! korang mesti teruja kalau tengok blog art dia.. super duper cantik².. korang request lah nak macam mana pun.. mesti di layan punya .. tapi harga berbaloi²lah dengan apa yang korang nak kan.... tuan yang yang tangan kreatif punya 3 askar ni ialah cha si hijau cantik atau pun blog art dia orencantik.blogspot.com












20 ulasan:

- AZIE - berkata...

cantik...memg kreatip, kalo sy pun xpandai gak heeee

Tie HT berkata...

Cantik dan kemas buatannya kan :)

nad berkata...

setuju...tgn berseni cha tu

lia berkata...

mmg cantik...

Unknown berkata...

haah laaaa.. cantek sangat.. kiut!
kreatif betol kan jari jemari dia.
kalo zura pon mau terkehel jari nak membelit2. hahaha

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak masya.. wahh cantiknya. sheila pun tak reti buat quill ni. hehehee. FM nampak gojes. hehee. sheila singgah sambil menabung sini ~~~

dear anies berkata...

sapa yg dapat tuuuuuuu

mamaarifakeemaisy berkata...

Cantik kan... akak pun teruja sgt, baru dpt kad besday dr cha... esok besday akak.. hehe,. Teruja!

ieza ashaari berkata...

Comel..za pn ada mmber yg buat quiling ni..tempah kt dia utk hdiah kawin..hihi..

Jue berkata...

memang cantik dan berpuashati sangat2....

nOe suhaimi berkata...

mmg cantik masya...noe mmg la x rajin n x tahu...tpi klu mengait tu noe tahu la...

Unknown berkata...

Cantiknya.... eh apasal akak x dapat... akak pembaca suam2 kuku ek... hehehehe akak selalu baca tapi jarang komen.... ok lps ni akak nak komen je hehehe.....

HeNRieTTa JoSe berkata...

cantiknye...rietta pown minat quiilling jugak...actually rietta minat crafting...

Nurul Says berkata...

cantiklah dear!!

Fiza Rahman berkata...

Cantik dan kemas. Dah pernah order ngan cha. Siapalah yg dapat tu ☺

Cho Zila berkata...

memang cantik suka tangan orang bersenini...

QasehnyaRania berkata...

alahai cntin dan kemasnya

Liyana Anuar berkata...

cantik~ :)

eija_sweetmama berkata...

hasil tangan cha mmg cantik dan kreatif :)

::EIDA:: berkata...

ida ade dapat satuuu.. hehhehe.. kalau ida lah yg buat tu, kompem terbelit jari jemariku. hehehhee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...