♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 6 Februari 2015

Home » , , , , , , , , » Awal Bulan Februari

Awal Bulan Februari



Entry panas minggu ini huk huk huk huk .... senin kemahin ramai yang cuti ... bersambung² memasing ye cuti hari wilayah dengan thaipusam.. tapi selangor bukan wilayah .... tu pun ada yang pakat sambung cuti, tapi cuti aku tak lulus.. jadinya datanglah opis.. walaupun tak sihat.. lagipun minggu sebelum tu dah MC. Memang dugaan betullah baru ni demam dekat 2 minggu kot pakej demam, selsema dengan batuk... sampai kawan² aku dah ucap tahniah hahahaha ... kemahin korangkan.. aku aminkan je dalam hati ..... (^___^)'





Baik je demam .... kena sakit gigi, hohohoiiiiiii hazabnya hurabi .... dah lama kot tak kena.. kali terakhir gigi berlubang dulu sakit .. lepas makan antibiotik dah okey.. kali ni kena gusi .. tapi gigi okey.. tahap sakit lagi seriau wehhh berdenyut² .... 3 hari ku tahan hazab .. ingatkan boleh baik pantang tak minum ais... oic .. memang tak boleh ni masuk hari ke tiga terus beli ubat hurix ni .. alhamdulillah makan 2 biji dah okeyyyyy ..... Kalau setakat sakit jer takpe ni sampai berdenggung kat telinga .... macam masa demam tu hari bukan takat demam siap sakit kepala berdenyut kemata .. riso jugak kot denggi... mujur makan ubat klinik baikkk.





Ni kisah pagi tadi ... daripada semlam lagi dia dah bagi tahu .. ibu esok ada sambutan maulidurrasul .. kena berjalan keliling sekolah ... dulu amir demam tak rasa pun kan ibu .. masa kat tabika lama .. (adehh yang demam tu 2 tahun sudah kot.. rasanya tahun lepas kat tabika kemas dia join.. dengan ibu sekali) anak² sabar je lah .... kisah yang 2 tahu sudahnya di ungkit8 yang dia demam sambil baca selawat.

Seronok sangat amir pagi tadi .. balik ni bertabahlah nak dengar cerita dia... sempatlah sarapan spageti goreng oblong kambing hahahah koooo mampu .. pepagi telan spageti .. alhamdulillah sejak amir sekolah ni memang sarapan awal kat rumah ... tapi amir takmoo bawak bekal.. dia nak makan je kat rumah... sekolah rehat lambat .. jadi kalau sarapan tu terisilah perut dia... makin kurus tengok amir.. tapi caya tak dia timbang berat dia 28kg gegegegege ... ;p

Okkk bye.. sambung lain entry hihihihihi .. wa bizi .. wa bizi .. kalah menteri oooooo .. bulan depan audit nak masuk.






























6 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

zakwan kite suruh gak dia bawak bekal.. tp bekal asaskan roti la..roti sandwich, sosej roll, etc.. tp balik mkn nasi.. mau dekat 2-3 pinggan gak sekali hadap..adoi, budak ni.. budak lain p skolah makin kurus, dia ikut maknya, p skolah makin gumuks hehe

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Masya..mmg skrg musim xsht kot..ramai yg astik g klinik jer
Apapon,semoga cpt sembuh ya

Puan Kutu berkata...

Amboi ungkit cerita dua taun lepas ye amir..hehe

Yana Lena sakit Gigi tunkit yg demamnya melarat.klu dh tak sihat ni mmg byk nikmat kena tarik

MizzTina berkata...

ehh, smla kite..pakej demam n batuk.. dh kenapa amik gmbr mcm adik dgn kakak tu??

SalbiahM berkata...

Amir macam Mak dia, walaupun demam tetap nak gagahkan diri..hehe.sakit gigilah paling tak tahan sekali..huhu

LYAfrina berkata...

bila dh sakit gigi, mmg hbs la rsa sakit..

pakai baju zawara kan?? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...