♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 2 April 2015

Home » , , , , , » Hati Perempuan

Hati Perempuan



Bahana .. bahana bila tertengok episod pertama .. sudahnya sekarang dah terjebak tengok cerita HATI PEREMPUAN ni .... adaptasi novel jugak rupanya .... alolololo sweetnya pelakon perempuan tu mia ahmad kan ... suka tengok karektor dia .. yang sangat tegas.. sekali dia senyum hohoi cair lelaki² ego cam tengku tu ... ramai kata muka mia cam shila hamzah, memang adalah sikit persamaan tu .. tapi suka mia lagi huahuahua .. sebab dia berlakon tak meniru sapa² pun ... neutral je dia bawak watak tu dengan cara dia sendiri ... 



Image result for review hati perempuan


Mulalah kalau dah terjebak tengok follow ig dia .. follow ig hero jugak ... lepas tu google sana sini nak tau sinopsis cerita ni .... alahai napa cam sedih pulak ... harap² jangan sedih sangat² .. suka sweet jer .. hari ni tengku nak lamar mia kan .. kan... tapi malam ni tak boleh ar layan sampai habis .. layan sebelum azan je laaaaa ....  nak kena pelangkung dengan laki buatlah gitu ngadap tv huhuhu ....
 



Image result for hati perempuan


Dalam² watak² drama ni setakat ni hero heroin kita suka ... sebab cam hidup gitu .. watak² tambahan kawan² rapat dia orang pun okey ... suka hero tu sebab ada gaya² rosyam nor sikit .. walaupun kadang tu cam tak sampaiii .. macam nak lagi lebih lagi barulah nampak bebtul ego dia tu ... keturunan tengku lah katanya kan ... ;p




Image result for hati perempuan

Oklah tu je nak cerita .. bukan nak cerita sinopsis pun korang boleh gugel banyak dah blogger cerita.... tengah layan cerita ni sekarang petang² setelah sekian lama tak mengadap tv, kali terakhir Rindu awak 200% kot ... tu pun memula je.. pastu kelaut .. pastu sambung balik nak habis muahahaha ... (^___^)v


Sebenarnya hati perempuan ni sensetif sangatkan, bukanlah nak kata lelaki tu tak sensetif .. takkk jangan salah paham .. cumanya emosi perempuan ni .. naluri, perasan, kekuatan dalaman perempuan ni dia lain sikit .. sebab tu lah ada pepatah kata tangan yang menghayunkan buaian boleh mengoncangkan dunia ... macam tu lah jugak hatinya .. bila dah jatuh cinta apatah lagi cinta pertama susah hatinya nak berubah untuk cinta yang baru .. hatinya mudah tawar ... pada yang lain ... kerana yang pertama itu .... kenangannya mungkin lain sikit hihihihi .. ceh ceh ceh .. mulalah masya tu nak melalut .. dah jangan di layankan sangat hati perempuan ini. (^___^)'






Bicara Hati : Gigih masak awal pagi .. sebab petang boleh rehat , kemas rumah dan ngadap tv muahahahah ...;p





11 ulasan:

Fiza Rahman berkata...

Sama lah kita yana. Dah terjebak jugak ni. Suka sgt tgk hanis dalam citer ni. Memang ada iras Shila hamzah.

Puan Kutu berkata...

hahaha penangan hati perempuan.sy pun dah terjebak.tgok Dr episode pertama pastu meroyan la nak tengok setiap hari...semalam smp en suami tegur soh solat.sat2 nak habiskan citer ni.muahaha...

Falsya berkata...

asyik terlepas je drama nie..huwaaaaa..

zeera lily berkata...

jemput blogwalking..

Ida Puanstoberi berkata...

siapa heroin dia? pernah berlakon tak sblm ni?
Akk mmg kureng tgk slot akasia ni sbb asyik citer cliche. Last akk tgk full term - teduhan kasih yg sherry ibrahim ngan adi putra berlakon tu. Lama giler dah kan.

ch@ berkata...

nak kena layan gak ni. jap ar google. mcm best je. sgt jarang tgk drama melayu skrg ni. haih!

Salina@IbuAqil berkata...

Ni kalo ibu pn trjebak ni mauh parah ni...
Hari tu trjebak ngan setitis kasih darmia..
Geram nye pasal nak tau ending cpt trus p beli novel dia..
Truk,btoi...
Hahahahaha
IbuAqil dtg jenguk lama x ziarah kwn2.. ;)

QasehnyaRania berkata...

tak layan lg.malas.tau dah kalau layan melekat ni
skrg dok perabih cinta ibadah yg ntah hape hape tu..

::EIDA:: berkata...

ida pon TERfollow HHAHAHHA

LYAfrina berkata...

muka heroin iras shila amzah la,,

xpernah tgk citer ni..mmg x sempat.. TLU pon nk tgk on9, tak tertengok lagi

Amanina Mads berkata...

mia memang lawa.. suka tgk dia dr rindu awak 200%

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...