♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 11 Mei 2012

Home » , , , » Dua Bidadari

Dua Bidadari

  


Salam pagi jumaat yang indah semoga hati ini sentiasa ditetapkan iman.. dikuat semangat mengahadapi apa jua rintangan yang berlaku.... ceria² selalu....
Oklah hari ni saya nak kongsikan kisah dua bidadari. hahahaha.. suspenkan... bidadari aper yer? dari kayangankah?? owhh bukan... saya nak kongsikan dua bidadari yang berlainan tapi saya suke.. saya suke... hihihihihi.... (tutup muke malu tersipu²)...

Bidadari yang pertama ialah minuman kesihatan yang saya minum selepas bersalinkan anak dan selepas tempoh pantang 100 hari.

 Minuman Berfungsi
Mewah Semulajadi.

"Setiap Malam Adalah Malam Pertama"
Bidadari juga kaya dengan protein, vitamin A.B,C,D dan E serta pelbagai herba.
Minuman yang enak dan bernutrisi tinggi, sanga baik untuk remaja dan wanita terutamanya bagi yang telah berumahtangga.


Abaikan pemandangan dibelakang.....
3 Bulan makan tak habis² hihihihihi... sebab aturan soh 2 sudu.. saya 1 sudu jer... tu pun dah ngilu...

Khasiat Bidadari :
 -Mengencangkan otot & merapatkan organ intim wanita
-Merawat dan mengecilkan rahim
-Mengencangkan payudara
-Menambah jumlah kolagen dalam tubuh
-Menambah tenaga dan stamina
-Menyeimbangkan suhu badan
-Mengatasi masalah keputihan
-Mengencangkan kulit dan mencerahkan wajah
-Mengurangi bau badan dan bau mulut
-Mempercepat proses pemulihan sehabis melahirkan
-Memperbaiki gairah seksual

Bahan² Kandungan didalam Bidadari:
Madu, Manjakani, Sirih, Rumput Fatimah, Sirih Raja, Kurma, Serai, Asam Jawa, Jarum Emas.

Sebab kandungan dialah buat saya tertarik untuk mencuba minum hampir 4 tahun yang lalu.... selepas bersalinkan amir... alhamdulillahhh hasilnya memang menakjubkan lagi² bile gitu² memang gilu... (tutup muka malu.. x boleh taip ayat)

Simpan ditempat sejuk dan kering.

Cara Penggunaan:
Goncang sebelum diminum
2 sudu besar setiap pagi dan malam
Boleh diminum sebelum atau selepas makan.
Elakkan sebarang minuman selepas 1 jam pengambilan.

Sekarang Bidadari dah di terkinikan cara penjualan atas permintaan ramai kot : klik sini
Harga tak sampai RM 60.00 Kalau ahli lagi murah rasanya...
Rasanya pulak agak manis masam² gitu.... sebab ade madu, kurma dan asam jawakan.. warna hitam keperangan macam ubat batukk..... (^__^)v


Bidadari yang kedua pula ialah saya dapat hadiah senaskah novel daripada ujie othman kerana menang teka gambar di sini. 

Terima kasih ujie.. sangat hargai novel ini.. kertas tu pun saya dah tampal dalam novel tu tanda ingatan hadiah kemenagan anjuran dari blogger... rezeki saya macam tau² jer baru habis baca novel Anis Ayuni.


Sinopsis Novel : 
Pertama kali melihat Aju dipinggir kafetaria Desa Permai, pintu hati Ray berdegup kencang. Kebijaksanaan sigadis mempertahankan diri daripada gangguan pelajar senior menarik hati Ray. Didalam feri menuju ke kampus USM, kedua²nya ditemukan. Dari situ semuanya bermula dengan indah. Namun, penyatuan dua hati itu amat sukar sekali.. banyak hati yang perlu dijaga.......

Seronok sangat baca novel ni.. ade lagi sikit.. baru nak habis baca.. harap happy ending... paling suke bahagian pertama kali Aju dengan Ray nak keluar... masa Aju nak naik motor dengan Ray.. saya baca sambil senyum² dan tergelak² sampai kene tegur dengan amir.. kenapa saya gelak.. emosi betullah ibu ni.. kalau baca.... paling sedih setakat ni part Aju kene bagi tahu yang dia dah bertunang... waaaaaaaaaaaaaaaaaa serius saya pun bergenang air mata... hadoilahh.....

Saya tak pasti novel ni ade jual atau tidak... dicetak Sa Production Sdn. Bhd. harga RM19.90 dan ditulis oleh Samsiah Mohd. Nor






11 ulasan:

sal ya berkata...

bidadari ni pernah jugak ambik dulu. tp dulu rupa luarnya lain. kalau kekalkan minum mmg berkesan la. samsiah mohd nor mmg pandai bermain dgn emosi pembaca kan...

Salmiza berkata...

apa rasa dia...
Mahal ke? Blh cuba nih...:-)

Kakzakie Purvit berkata...

Bidadari yg amat bermakna ye... mesti gembira kerana dapat mendampinginya...

ieja amieja berkata...

salam masya..
akk pernah makan jus dia..tp tak lama..tu pun sbb kakak ngan adk ipar gn produk keluaran bidadari ni...wah besh la dpt hadiah novel..akk pun kaki novel jg

Afasz berkata...

o pernah bc pasl bidadri ni...:) byk khasiat dia :)

Fieza79 berkata...

mcm bidadari la nanti jadi nya ye...hehee..

Ruse Sulaiman berkata...

Bidadari yang 1st tu memang bagus. Dah lama tak minum.

Ujie Othman berkata...

mkn bidadari..baca bidadari..

*ehee..malu pulak saya awak pi tampal kertas tu. tulis ntah apa2..

IntaNBerliaN berkata...

xpnh lak ambik bidadari ni.. tp fugsi dia mcm bgus je..

nazayiena berkata...

x pernah cuba lg,tp nampak best je...

fieda berkata...

pernah gak try bidadari dulu..tp dah stop sbb kak fieda ambik jamu mak dara..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...