♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 7 Mei 2012

Home » , , » Kopiko minuman segera dibulan baru

Kopiko minuman segera dibulan baru

  

Sejuk cuaca di selangor pagi ni... lagi² kawasan klang ni... klang dilanda hujan lebat dipagi hari.... klang jer ker.. satu selangor hihihihihi....

Oklah pagi ni saya nak kongsikan air minuman yang baru saya cuba.... cadangnya nak minum coco collagen tapi bajet larilah pulak bulan ni hihihihi.. bulan depan jerlah baru minum kot...

Korang pernah minum air kopiko ni??? kali ni kopiko keluarkan produk baru kopiko brown coffee more in 1 coffee mix plus brown sugar.... cuaca yang sejuk minum air ni panas² sedapp terasa nyaman di tekak dan badan... oklah sedapp jugak.. minuman ni khas untuk kat opis jer.. stok dalam laci.. selalu milo jer.... kat rumah memang jaranglah nak pakai instant macam ni.... sebab lebih selesa bancuh sendiri.... macam air teh, milo, kopi dan nescafe...

Tapi saya cuba jugak bancuh kat rumah buat secawan siap tambah susu sikit, sebab saya buat cair lebihkan air jadi haruslah ditambah susu.. amir cakap.. eeemmm sedaaapppppppp.... siap nak lagi.. oh no no no.... sesekali boleh untuk amir selalu tak boleh yer... zalimnya saya kan... bukan ape lagipun amir masih minum susu dan saya lagi suka dia minum air yang memang sesuai dengan usia dia horliks atau milo oklah kan... 



Kebetulan masa beli ni ade offer tu yang saya rembat .....
beli satu pek dapat hadiah cawan.. bijak² kan.. kan.... 
tambah koleksi cawan saya....






9 ulasan:

Tie HT berkata...

wahh nak beli jugak ahh...hehe dasar suka tiru org :)

Afasz berkata...

nk cawan dia....kat umah sy byk cawan nescafe n milo...

ieja amieja berkata...

salam masya..
tempat akk pun sejuk jer ni dah t/ari..akk x pernah lg cuba minuman ni..sejak akk susah tdo lagi lah klu blh mmg nak elakkan minuman yg sewaktu dgnnya..

LYAfrina berkata...

huhu..lya mmg x minum minuman y bkafein.. bau pon x boleh. blh sesak nafas..mybe sbb masalah pyakit lya ni kot..dulu pnah, sbb tringin sgt nk minum air nescafe..try rsa.. mlm tu trus sesak nafas & smpai x sdr..trus kena intubate n msuk icu.. berhari gak x sdr.. sjk drp tu..dh serik

jamilahamzah berkata...

erm saya kurang sikit minuman berkafein nih..tambah2 time preggy..blh pening kepala dibuatnyer...

IntaNBerliaN berkata...

sy kurg sikit minum yg jenis camni.. yg sy beli thn lps.. sampai skrg xhbs2 lg..hahahaa... time tgk, menggedik nk beli.. pntg org offer tp dah beli.. yg adoooo... nan minum... huhh!!

fieda berkata...

kak fieda pun tak boleh minu sgt minuman berkafein ni..bila dh minum tetiba rasa pening jer...

eh..berderet plk mcm komen yg sama..hehehe..tp suami mmg antu nescafe..

ch@ berkata...

kita suka mnm nescaffee, tapi tahu sbb tak elok utk bdn, so minum 2 kali sminggu je. kt rmh mnm classic punya je, yg ni tak pnh cuba.

QasehnyaRania berkata...

saya ada tiga koleksi cawan tu..minum tak pon..tapi disebabkan habit suka collect brg..gigih beli.. hihi

kopi tu simpan utk tetamu :D

2 putih 1 coklat ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...