♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 3 Mei 2012

Home » » Setia bersama

Setia bersama

Assalamualaikumm Semua......

Hujan seharian semalam.. sejuk sampai ketengahari ni tak hilang.... lagi² kat dalam opis ni.. tak pasang econ pun terasa sangat sejukknya....

Oleh kerana mood suam² kuku ni.. tibe nak bukak akaun nuff, nak tengok statistik sepanjang bulan lepas.. sapelah agaknya yang rajin bertandang kesini.... owhhhhh so sweet terkejut saya tau tengok sape blogger yang rajin datang sini.. dan ramai jugak blogger² yang baru saya kenal datang bertandang kesini.. terima kasih sangat² pada semua... kerana memberi semangat untuk saya terus menulis.. walaupun saya tak pandai sangat bab menulis ni....

Sila pakai kanta kalau tak nampak.... jangan terkejut percayalah ape yang kamu lihatt... ini bukan tipu.. ini kenyataan hahahahaha... (^___^)v walaupun jumlahnya tak banyak berbanding orang lain tapi saya rasa terharu.. dan menghargai kunjungan kawan² semua.. sebab tu saya publish dan kongsi pada orang lain.. bukan niat untuk menunjuk²... cuma jauh beza dengan saya mula² bukak blog dulu..... takde pun yang sudi datang kesini......




Statistik Bulan April 2012


Jomlah berkenalan dengan blogger mylovely-fieda.blogspot.com a.k.a fieda klik jer pada gambar header pun bolehhhhh... terima kasih sangat² pada kak fieda sebab sudi berkunjung kesini.... semoga perkenalan dialam maya ini akan disusuli pertemuan yang indah suatu hari nanti jika berkesempatan..... Amin






Lepas ni nak buat statistik ape yer... hahahahaha... tungguu saya free... adelah kan......
Teringgin nak buat GA tapi.. ade ke yang nak join... ade ke.. yang sudi nak menaja (macam artis lah pulak) hihihihi.... kalau takde pun dah niat nak buat.. saya buat jugak.. janji ade sambutan dan memang saya ade kelapangan... kan.. kann...



8 ulasan:

fieda berkata...

la...kak fieda ke tu...tadi 2 tiga kali gambar tak kuar..sekali dh tgk rupanya blog kak fieda la...terima kasih yana..moga2 perkenalan kita ni akan membawa kepada pertemuan suatu hari nanti..teruskan berblog tau..jgn berenti..kak fieda pun tak pandai sgt menulis..tp dgn adanya blog carca marba aka rojak pasembor tu dh cukup menggembirakan hati ni sbb dapat kwn2 yg baik belaka.

Ujie Othman berkata...

Saya dh geng dgn fieda ni..

Psl GA tu, kalau tak confident boleh buat yg kecik dulu..buat teka2 dlm entri ke..

LYAfrina berkata...

wah.... kak fieda sgt mbantu ;-)

** bru smpat bw..huk2..

Tie HT berkata...

tahniah fieda n keep it up masya...jgn jd malas cam akk..aura malas dh attack akak..fieda n ujie, kami rakan sebaya... :)

GA tu, dari pengalaman, buat syarat yg simple2 je..Insya Allah, mesti ramai yg join nt...

sal ya berkata...

terbaik...

IntaNBerliaN berkata...

teruskan beblog yer.. insyaAllah.. nant akn mkin ramai yg terjah sini.. mana tau satu hari leh jd blogger yg pemes :-) insyaAllah..

Puan Kutu berkata...

kak fieda ye selalu kesini..tahniah2..hehe

eija_sweetmama berkata...

Alhamdullillah, moga terus suksess berblog,

Blog k.fieda selalu juga eija terjah, sbbnya k.fieda slh seorang pemenang giveaway yg eija pernah buat.

eija ni blog kejap update kejap x, bw pun selalunya secara marathon ..hehehe

buat jerk la GA yg simple2 dulu jgn letak byk syarat sgt..msti ramai yg joint nnti, kalau ada kelapangan insyaallah eija akan joint juga..hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...