♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 15 Mei 2012

Home » , » Akhirnya ade pemenang untuk teka harga burger saya

Akhirnya ade pemenang untuk teka harga burger saya

   

Selamat petang semua.... alhamdulillah akhirnya saya jumpe juga pemenang teka harga burger saya, melihatkan jawapan yang diberi dikomen² barulah saya tahu rupenya harga burger special ni.. memang mahal dan macam² harga ade yer.... saya ingatkan harga yang saya beli ni dah mahal.. rupenya masih okk lagi dan mampu beli lagi berbanding kat tempat lain....

 Komen saya pada soalan disini kene teka gambar ape....
 
Oklah jom tengok sape pemenang bertuah tu..... lagi pun syarat yang saya berikan takdelah susah sangat boleh teka banyak kalikan.. jadi teka jerlah saya tunggu jer.. janji yang teka tu orang yang pertama betul.. walaupun dah banyak kali teka.. sebab saya memang niat nak hadiahkan kerongsang idaman tu...


Tahniah buat kak fieda.. harga burger tu.. memang RM 2.90 jer.... tapi maaf saya tak dapat tunjukkan resit sebab beli pun kat gerai biaser jer.... memang takde resit... 

Harap kak fieda dapat emailkan alamat rumah pada saya di nowzyana@yahoo.com

Terima kasih pada semua yang mencuba... Insyaallahhhh.. ade rezeki saya buat teka teki lagi..... (^___^)v jangan serik mencuba yer.. insyaallah lain kali ade rezeki kawan² pulak...


19 ulasan:

dear anies berkata...

hadiah nyer ferrari ke? hehhee

tahniah!

Masya berkata...

khairin: hadiahnya kerongsang jer.... tu yang saya linkkan entrynya...

nur anis berkata...

tahniah...:)

IntaNBerliaN berkata...

2.90 jer??.. murah betoi yer..

Masya berkata...

ina : yups.. harganya rm2.90 jer.. tu pun bile hubby bagi kat saya .. saya tanye berape?? dia cakap rm 2.90 jer saya kata mahal hihihihihi.. rupenya ade lagi mahal kat luar yer...

Kakzakie Purvit berkata...

La... kakak teka 2:80 sebab tempat kakak itulah harganya hihi...

Unknown berkata...

ala.... kenape 2.90 dan bukannya 3.70? (ayat xpuas hati.. hehe (^___^))

fieda berkata...

la..mengena ker..hihi..patutlah yana suh jawab antara satu jer ye..hihihi...murah giler la yana...kt sini sampai rm3.60 tu...mmg tak sangka betul rm2.90.ok..kak fieda email..

- dieyana - berkata...

2.90 murah tu...ehhehe...nanti wat teka teki lagi deh! ehheeh

ieja amieja berkata...

tahniah pada pemenangnya..
tertinggal n3 teka teki ni..hehe

Masduranisaqaseh berkata...

murah nyerrrrr...... kurang seposen dari harga tekaan sy...... huhuhuhu

|| NaFiRaa || berkata...

tahniah buat pemenang..:)

amiey lee berkata...

eh eh napa tak tau ada main teka2 ni...huaaa buat balikkk tak duliiii heeee

Salmiza berkata...

Ala lg sposen je...kite teka 2.80...huhu

Puan Kutu berkata...

Tahniah buat kak fieda..cayalah.sy tak smpt nak teka.:)

aku HaniAsyira berkata...

wah!!! kena cuba lain kali.. keh2

LYAfrina berkata...

wah..tahniah...dah rezeki tu

sal ya berkata...

tuah kak fieda. dapat kerongsang tu. hehehe...

eija_sweetmama berkata...

Tahniah k.fieda

x berkesempatan nak join teka teki yana buat bz x sempat BW, hari ni baru nak Marathon BW..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...