♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 11 Mac 2013

Home » , , , » Pencapaian Luar Biasa View 100,000

Pencapaian Luar Biasa View 100,000

  




Pencapaian luar biasa, pada orang lain mungkin biasa².. pada saya blog yang suam² kuku dan tak popular ni.. mesti satu pencapaian luar biasa kalau view dah cecah 100,000 kan dengan entry yang tak sampai 1000 kikikikiki ...;p

Umur blog pun baru 2 tahun, memang banyak yang perlu diperbaiki.. tapi bila masa terhad untuk menghadap blog adalah satu cabaran juga buat diri untuk menulis.... yang penting niat saya menulis untuk berkongsi kisah suka duka hati ini.. apa jua yang saya lakukan bersama keluarga dan juga menjadi panduan buat² sahabat² alam maya... untuk dikongsikan terutama bab penjagaan anak dan cara mendidik anak...

Terima kasih pada sahabat² blog yang sudi datang kesini membaca apa yang saya kongsikan.. maklumlah blog saya ni memang tak ramai yang tahu pun dikalangan kawan² di opis, di fb jauh sekali... sebab tak pernah pun kongsikan link... tu pun saya tahu ada yang dah tahu.. mungkin mereka jumpa masa google mencari sesuatu... hihihihihihi...

Ni gambar print skrin masa saya bukak blog tengahari tadi sebelum rehat... lepas publish entry fear factor. Kalau paparan terkini mungkin dah bertambah kot... apapun... ini sebagai semangat saya untuk menulis lagi... di samping pendapat di nuffnang walaupun belum pernah merasa cpuv lagi.


Bicara Hati : Cukup²lah tu.. kalau panjang lebar tulis nanti dah macam berkempen pulak macam nak pilihanraya hihihihihihi.....

20 ulasan:

mama3heroo berkata...

tahniah yer..

QasehnyaRania berkata...

wow..tahniah kak :)

fizalinolie berkata...

Tahniah! Kawan. Semoga terus berjaya :)

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Semoga semakin semangat utk menulis...ramai tu :)

Azian Elias berkata...

kena kerja kuat lagi lah tuuu..

puanstoberi berkata...

teruskan menulis :)

Unknown berkata...

Banyaknya PV! Semoga terus maju ;)

Ujie Othman berkata...

betul2 happy masya ni..byk hihihiii. kalau saya pun happy gak, tapi stkt ni saya punya view blm cecah 100k lagi. entri pun tak sebanyak masya.

tahniah ya!

sal ya berkata...

tahniah.

Tie HT berkata...

alhamdulillah banyak tu views blog Masya..tahniah :)

nad berkata...

Tahniah :)

NinaAz berkata...

Bestnyaaa.. nina berbelog 2009 lg. Tp xsmpi byk tuuu. Huu

SeputihSalju berkata...

tahniah masya.. sy enth bila dpt cecah mcm tuh..

eira eixora berkata...

jalan2 sini =)

Ruse Sulaiman berkata...

Bila keyword mesra SEO naiklah trafik di blog. Lps ni dpt lah CPUV :)

Nora Karim berkata...

wah tahniah.. tahniah... tak pernah perasan pasal pageview kat blog sendiri... bila tgk entri ni terus cek...

ye la.. blog saya pun pageview 100k++ tak perasan...hihih

mamaarifakeemaisy berkata...

congrate.. ^_^

1 pencapaian yg menaikkan semangat utk terus menulis..

Falsya berkata...

ngam2 100000...hehe

Izan Ishak berkata...

tahniah3!!! bukan senang nak capai 100000 pageviews kan...

Puan Kutu berkata...

kira hebat dh nie..tahniah,teruskan rajin menulis..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...