♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Sabtu, 16 Mac 2013

Home » , , , , » Selamat Hari Lahir - Khas Buat Blogger TIHARA

Selamat Hari Lahir - Khas Buat Blogger TIHARA


Selamat hari lahir buat sahabat blogger herba tihara, antara blogger yang rapat masa mula-mula saya wujudkan blog, saya sendiri tak ingat bermula darimana saya follow.. apa yang pasti setiap kali kunjungan saya pasti akan di balas.... walaupun kunjungan saya tidak saya tinggalkan jejak (komen)

Apapun buat kak tiha saya doakan semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan berjaya dalam apa jua impian akak walaupun saya tahu akak suri rumah sepenuh masa.... tak semestinya tak punya impian kan.. kan.. angguk cepat...


Menu tengahari kami sekeluarga hari ni...
Kari kepala ikan jenahak, pertama kali masak penuh sekuali ... sampai takda pingan sesuai nak letak 
gegegegege ..... 
jemput kak tiha jamu mata yer... kalau dekat dah hulur bahagian sebelah (^____^)





Bicara Hati : Mek sebelah bagi laksa ... murah rezeki kami hari ni....












9 ulasan:

Unknown berkata...

HB Kak Tiha,..heh.. :D

Tie HT berkata...

weyh macam tahu2 akak ske kari kepala ikan..bak mai sket..insha Allah moga makbul doa masya, harap satu impian tu tercapai oen day...terima kasih masya :)

Nora Karim berkata...

Barakallahufiq HT... Semoga panjang umur dan sentiasa dimurahkan rezeki...

Sedap betul nmpk Kari ikan tu...

maszull berkata...

assalamualaikum masya...sedapnya tengok gulai tu...:)

jom join...

http://maszull.blogspot.com/2013/03/segmen-sabtu-by-emas-putih.html

eita berkata...

selamat hr lahir untuk kak tiha...


sedap nyer kari tu...

IntaNBerliaN berkata...

selamat hari lahir utk kak tihara :-)

Puan Kutu berkata...

eh besday kak tiha ekk..selamat ulangtahun n semoga impian tercapai juga hendaknya..

Izan Ishak berkata...

menarik betul kari kepala ikan tu... nyumnyummm....

happy birthday kak tiha...

QasehnyaRania berkata...

selamat hari lahir juga buat kak tiha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...