♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 9 Mac 2015

Home » , , , , , , » Minggu Ujian Sebelum Bercuti

Minggu Ujian Sebelum Bercuti



Pejam celik .. pejam celik melayankan kerenah amir sekolah rupanya dah nak bercuti sekolah penggal yang pertama ... sepantas itu masa berlalu ... sehingga banyak momen² yang tak sempat kuabadikan di blog.

Melayankan kerenahnya yang ada pasang surut bila mahu ke sekolah sudah cukup buatkan ibu rasa mau nangis, mau ketawa dan adakalanya mau pitam jugak bila balik melihatkan baju bajannya sudah rupa pergi ke belukar ... iye.. kebelukar .. kotor sana sini ... memang begitu agaknya anak lelaki.. teringat pulak zaman sekolah dulu .. bila kawan² lelaki ku begitu ... sekarang punya anak sendiri yang bersekolah barulah aku tahu macam mana payahnya mahu mencuci (takpa dah jumpa penyelesaiannya muehehehehe ) 



Semalam ada mesyuarat PIBG disekolah, cukuplah hubby yang pergi sebagai wakil ... sekadar untuk mengetahui perkembangan .... 

Hari ini pula amir ada ujian, iye sepanjang minggu ini ada ujian ... harap sangat di tenangkan hatinya bila menjawab ujian² tu ... pagi petang ada ujian penilaian ... mujur jugak amir sudah baik demam .. alhamdulillah hikmah yang tak terhingga. Ibu doakan amir jawab dengan baikkk .. 





Bicara Hati : Ibu yang rasa syukur sangat amir dah pandai baca jawi, ejaan jawi sekarang ni banyak berubahkan .... 







12 ulasan:

Nieyl berkata...

InsyaƁllah kak...
Semoga Allah permudahkan...:)

Puan Kutu berkata...

ibu sibuk sangat ka!?syg tau byk moment indah tentang persekolahan amir terlepas macam tu je tanpa tulis di blog.huhu

Tihara berkata...

insha Allah
moga Amir berjaya dengan cemerlang
di dunia dan akhirat

Ibu Lala berkata...

Mgu ni sume aklh ada ujian kot. Ank anak akk pun sama. Moga depe sume suksess

QasehnyaRania berkata...

assalam
seronokkan bila tgk anak anak dh blh baca jawi dan tulis jawi

lieyalatif berkata...

jgn kate laaa masya, anak2 lieya pun same...baju rupe belacan dah...ni nak cuti sekolah ni leh laa rendam dlm clorox ngan varnish...pastu kasi nila balik...aduh baru suku tahun pertama baju dah legam hehehehehehe

tu laa skrang mgu ujian...hope semua dpt jawab dgn cemerlang...

::EIDA:: berkata...

akakkkkk.. lama tak jengukkkkkkkk hehehehhe ~

LYAfrina berkata...

wah..dah ujian ye amir..asya xde pon lg..maybe lps ct kot??

tulah, skarang sjk msk sek rendah ni kta lak x ckp msa..letih sgt..

Sya Nadia berkata...

Betul tu kak.. dulu tgk budak lelaki,comot baju bila balik sekolah.Skrg dah ada anak,rasa lah pulak..hehe

Ummi Iman berkata...

Dah sek ya amir. InshaaAllah moga dpt jwb dan cemerlang. Ayah ada boleh tlg ;-)

Mrs Yatie berkata...

assalam ziarah :)
jemput join iPhone 5S Giveaway disini :)

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH berkata...

Assalam masya,
he3
penat mencuci yer
aduila
turn iols akan tiba he3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...