♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 6 Mac 2015

Home » , , , , , , , » Pak Pung Pak Pung Achik Akhirnya .......

Pak Pung Pak Pung Achik Akhirnya .......




lalalalalala ... hahahaha gitu tajuknya tak menahan dibuatnya, korang nampak takkk tahap kebuntuan aku dah bukan nak mengarang entry je buntu .. nak buat tajuk pun haru buntu jugak pfttt sangat. Ni kisah bulan februari hari tu ... geng suke² merangkap kawan baikkkk daripada kecik dan jiran depan rumah kawin pfttttttt ... yeahhhhh sorang lagi selamat menikah dah. Kisah tahun lepas yang masa kami pergi hantar bertunang tu ..... tapi masa nikah kali ni tak dapat hantar, amir demam huhuhuhu .. pasrah ler ... sorry achik .. masa majlis sanding rumah achik pun amir demam jugak .. bergilir kita orang suami isteri nak rewang... nak datang kenduri tau .. kalau jauh memang tak pergilah jawabnya.






Ni gambar achik nikah, kengkawan wassuppppp .... kat group .. mereka semua yang happy achik dah nikah pada 14 februari 2015 hari sabtu pagi. Tema biru pepel ... cantik² .... 








Ni pulak gambar masa bersanding hari ahadnya, sebab demam amir tak kebah lagi .. ahad pun aku tak berani nak anto achik .. takut senin kang demam amir tak kebah .... tu pun gigihlah aku dengan hubby bawak pergi berurut sebab dah makan ubat cam tak berapa nak turun suhunya ... risolah sekarang ni macam² penyakitkan .. lagi² musim panas ni.. senang bebudak nak demam. Alhamdulillahhh hari isnin dah boleh sekolah .. badan pun dah okeyy tak demam... (eh² ni cite achik kawin ker?? cite amir demam muahahahaha )








Oleh kerana masa majlis rumah perempuan tak dapat pg moh sakan bergambar kat rumah achik hihihihihi .... ;p aku datang bergilir jadinya pukul 12.00 tengahari dah terpacak ... kat rumah achik ngelat tak datang rewang.. sebab ayah amir yang rewang ... kikikikiki ..... achik kul 12.00 tengahari dah sanding .. kita orang datang (aku dengan iza sampai sama² bawak hadiah achik .. beli kongsi² dengan geng suke² 83) achik dah selamat makan beradap... amboii kemahinn lapo eh pengantin ... kita orang datang pun tak nampak.

Apa² hal sampai cari tempat dan makan.. borak² jumpa kawan² sekolah ... sakanlah kita orang berborak ... mujur limit hubby bagi sampai kul 2.00 petang sempatlah bergambar dengan kengkawan semua .... pengantin dah elok je lah kat singgahsana pelamin tu ... macam raja hihihi.... kalah retis possing .. layankan kerenah kita orang nak bergambar ni.





Yeahhhh dapat good daripada rumah achik ohsem sangat tau.. air gas botol besar, kek batik, epal dan FM daripada pengantin.. bertambahlah koleksi ...





Akhir sekali meh bagi gambar dengan pengantin pulak.. sebab aku datang sendirian .. kongsilah dengan angah bergambar .. angah pun husban dia kena kerja huhuhuhuhu .... ;p merah menyala² baju pengantin kooooo ... dengan cuaca hari tu panas terik ... memang risolah kot amir ikut dalam demam² tu .. aku yang tak demam pun balik pening kepala.



Kami semua mendoakan agar achik bahagia hingga ke akhir hayat .. insyaallah hingga ke jannah .... selamat melayari kehidupan berumah tangga .. di kurniakan anak² yang soleh dan solehah .... tak sabar tunggu achik junior. Orang tua² kata 5 tahun pertama itu memang banyak ujiannya .. moga berjaya harungi .. insyaallah .. aminn ..... (^____^)v





Bicara Hati : Yeahh semua geng dah kawin .. bolehlah cuti² malaysia geng² adik beradik semua .... 













11 ulasan:

Tihara berkata...

alhamduliillah
tahniah
selamat pengantin baruu :)

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH berkata...

Assalam masya,
moga emir cepat sembuh
AMIN

Nieyl berkata...

Alhamdulillah...
Selamat Pengantin baru...

Puan Kutu berkata...

patut letak tajuk kisah amir demam dan kisah pengantin.hahaha

Ann Ishak berkata...

tahniah

- AZIE - berkata...

tahniah..selamat pengantin baru buat keduanya..moga kekal ke akhir hayat

QasehnyaRania berkata...

xpa tajuk nya mcm mna pon janji ada isinya..
hihi.. musim panas kan bulan frb ri tu
mmbawa ke bulan mac ni haa. tp smlm hujan turn.sejuk sikit

tahniah selamat pengantin baru semoga berbahagia hingga jannah aamiin

::EIDA:: berkata...

lawanya baju pengantin pempuan kaler pink tu. kain dia kembang kembang lawaaaaaaaaaaaaaaa ~ selamat pengantin baru hehehe

$uk3 h@t! l@~ berkata...

Terima Kasih Semua..Sungguh terharu..Doamu Doaku jua.. InShaaAllah..Aminnn ^_^

LYAfrina berkata...

alhamdulillah...
selamat pgantin baru ;-)

Eka Tikah berkata...

cantiknya pengantin ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...