♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 3 Mac 2015

Home » , , , , , , » Throwback Januari : Edisi Permulaan Awal Tahun 2015

Throwback Januari : Edisi Permulaan Awal Tahun 2015




Humakkk aiiiiiii kemahin lama dah tak menaip kat blog sendiri ... adehhh memang haru betul ni... entry pun sebulan tak sampai 10 , masya ni dah masuk mac masya .. ko baru hegeh² nak buat entry throwback januari huahuahuahua ... ;p

Ntah ler ... tak tahu mana hala hilang mood nak menulis kat blog ni , ada je cerita ... ada je gambar ... tapi bila ku taip² ku padamm... ku taipp.. ku padam.. sudahnya baca blog kawan² je lah.. tu pun baca jer.. nak tinggalkan komen takutttt ada yang balas entry dok lah hadap entry lama tu ..... 

Oklah kita mula semangat baru mac ni edisi throwback .. awal tahun ritu eh, yes... mood happy .. mood happy .... moh ler layankan gambar² ni .... sebagai kenang²an kat blog ni ....





Alhamdulillah amir dah masuk darjah satu .... dan tak meragam pun mula sekolah ritu .. satu pengalaman yang indah dapat peluang hantar anak sekolah .. dalam usia 31 tahun muehehehehe ... bila orang tegur .. anak sulung ker?? haah .. iye .. ni lah anak sulong .. muda lagi .. anak dah sekolah ... sorang je .. takda adik lagi .. owhhh anak tunggal .. glupp aku .. (dalam hati ... baru sorang .. insyaallah adalah adiknya tu nanti).






Seminggu sekolah dia mintak jam tangan kat ayahnya, ayahnya pun layankan je lah sebab dia pun okeyy ke sekolah .. pagi bangun tak meragam .... tapi sekarang adalah jugak moody kalau terlambat tidur malam ... tapi salunya dia lah paling awal tidur .. palingg lambat bangun (tapi cuti sekolah bangun awal pfttt)  penat agaknya sekolah pagi dengan petang semakin kurus ku tengok. Kulit jangan cakaplah ..... limited edisi kata atuknya .. cucu atuk .. ikut kulit atuk ler .. pfttttt ...  dah pau ayah jam .. pau nak kasut baru pulak.. amir tak sukalah kasut yang ada gam tu lambat ... hamboi² seminggu sekolah kooo mintakk kasut baru .. pitam hemak tahuk.. 2 pasang kasut tu sapa nak pakai .. dia lenjannya kasut ke tabika tu jugak, kasut yang lama tu yang dia suka .. takmoo kasut baru beli ... sudahnya hubby belikanlah jugak kasut baru.. kasut tu senang terus sarung memang takda tali .. takda gam lekat² tu ... anak² ... kan senang kalau masa beli ritu cakap nak kasut gitu .. takdalah membazir.





Antara menu sarapan yang selalu di hidangkan sepanjang sarapan pagi januari hari tu .. prata .. dan kari .. kari tu salunya kari telur ... tapi ni terajin kari udang pulak ... lepas tu terus buat lauk senang.. masak itu jer.. tengahari makan dengan nasi kat rumah mak.







Ayah bagi reward .. sebab baik pergi sekolah ... akhir bulan satu tu boleh dapat jalan² dengan abang sepupu .. yeahhh main belon kat setia city mall .... panas yaaa hamattt tahuk ... takdelah sakan sangat main pun .... lepas main belon balik muehehehe .. moh ke tempat ada ekon .. takdalah peluh tiak tu ... kami singgah tesco setia alam hihihihi ...;p





Alhamdulillah ... rezeki hari lahir, hubby bagi hadiah ni muehehehehe ..... jarang rasanya dapat hadiah gini sebab aku bukan peminat tegar ... tapi kalau hubby nak hadiahkan rasa syukur sangat.. cukuplah apa yang ada tu ... bukan salu sangat pakai pun. (^______^)v tq hubbbyyy mmmuuuuaaaahhhhh cikit ....





Bicara Hati : Cepatnya masa berlalu .. dah 3 bulan tahun 2015

























8 ulasan:

Zee Suhaini berkata...

ni baru betol lama tak berapdet..hehehe..kalo dah mood malas memang takleh wat ape masya..

sonok yer amik dah masuk sekolah..

Puan Kutu berkata...

jadilah throwback pun asal ada cerita kenangan amir.anak tunggal buat masa sekarang dia mintak apa mmg klu boleh diturutilah kan..

Tihara berkata...

haah cepat kan masa berlalu
moga tahun ini lebih diberkati Allah :)

Nieyl berkata...

Pantas masa berlalu kini...
nieyl nie lagi la kak..mood nak tulis blog tgh ke laut...tgh usha camera baru..baru mood mai kot..hihihi

- AZIE - berkata...

throwback pun byk cite ni comlplete..untungla anak teruna dh besar..dh boleh diharapkan. xkan tunjuk bekas je..tunjukla sekali apa dlm tue hehehehe..

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah
ada juga hadiahnya..
smga mmberi seribu makna.

syiokknya amir beriadah..
blm pernah sampai ke setia city mall lg.

kan kejap j.ni x lama lg hbs dh mac
april menjelma..

LYAfrina berkata...

senyum lebar amir..
alhamdulillah bsemngat dia nk ke skolah..

wow,best hadiah tu..sama lah dgn lya, bkn peminat pkai brg2 tu jugak..tp klo dh org hadiahkan..kt ttp happy n hargainyakan

Ida Puanstoberi berkata...

musim2 gst nih, emas adalah pelaburan yg bagus.. tp kadang2 kena pakai.. sbb kalau tak pakai tak elok juga.. kalau banyak kena zakat dah tu kalau tak pakai. hihik :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...