♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 23 September 2014

Home » , , , , , » Fasa Baru Buat Achik

Fasa Baru Buat Achik


Assalamualaikum .... Sebelum entry menjadi basi baik publish awal hik hik hik .... Dapat  wassup dalam group jemputan achik hantar bertunang, achik???? Bertunang??? Angin tak bertiup ... Pokok tak bergoyang tetiba dapat wassup camtu .... Nak kata aprilfool bukan kot dah september ni. Lokasi???? Hohohoho ... Biar betul ..... Macam biasa je dengan alang lokasi tu, adakah alang tok dalangnya hak hak hak ..... Memang tak lah ... Tapi percayalah bila allah kata kun fayakun siapa kita nak menolak takdir.

Awal2 dah bagi tau hubby nak anto achik 20 september tu, hubby okey jew sebab bagi tau awalkan .... Sekali tup2 hubby kata macam tak boleh anto pulak nak siapkan laporan upsr pftttttttttt ... Sudahlah cuti sekolah tak berjalan mana2, stresss sangat tau ... Mujur amir tak meroyan .... Ibu dia je meroyan lebih2 kihkihkihkih .... hubby soh pergi berdua dengan amir .... Ermmm camne eh, ok kot stakat area klang lagi mesti boleh drive..... Lagipun achik kata nak tumpangkan sister2 dia .... Cam tak menyampai hati pulak tak jadi pergi.




Kununnya pagi tu lepas buat sarapan, masak siap2 kan nak tinggal hubby .. Jadi masaklah siap2 ... Sementara amir tido lagi ... Sekali amir bangun hambikkk mata belah kanan tak boleh bukak ... Dan merah pulak tu .... Alahai cam dah tak jadi nak anto achikkk pagi tu ... Sekali hubby kata takpalah dia hantar ... Takut amir meragam bila kami pergi berdua. Tq hubby .... Mmuuuaahhh mmmuuuaahhhh opss ober pulak nak kiss kat entry.



Hahahaha gelak besoooo aku korang tau sudahlah pagi tu dikejutkan amir tetiba sakit mata sekali sampai rumah achik pukul 10.35 pagi dah takda orang ..... Dah sudah betul ke x achik ni ... Tepon2 tak berjawab .... Sekali kena tinggal daaaaaaaaaaa ... Aku tak tau nak buat reaksi ape ... Nak gelak ke, nak nangis ke, nak marah ke ... Confuse ... Yang pasti dalam hati ... Biar betik achik ni gelojohnya hahahahaha dah gerak awal kata dalam wassup berkumpul 10.30 pagi ... Jangan marah achik... Mujur dekat tau kalau jauh ... Memang taklah nak follow ..... 






Mujurlah sempat jugak kami jumpa kat tempat berkumpul sebelum majlis, iyalah kalau tak mau sampai majlis dah habis .... Sebab pihak perempuan lewatkan sikit majlis ... Alhamdulillahhhhh kami sempat sampai .... Tak masuk dalam pun kitew kat khemah je hihihihi ... Borak2 dengan bini alang dan adeq .... Tu yang gambar memula tadi tu ... Yang aku dukung tu hana anak dara adeq, Bila dah nak menyarung cincin barulah aku masuk nak amik gambar sikit... alang ar kecoh soh masuk, aku dengan adeq baru terkial² nak tengok barang hantaran achik ... dah nak amik gambar dalam bilik alang blok wakakakaka ... ko kan alang .. suka tau ... tak menyempat, bila kita orang nak salam bakal isteri achik boleh pulak alang kata ... dah² jom keluar choiiii betullah alang ni .... tak menyempat aku dengan adeq nak amik gambar    >_____<








Kami2 antara yang memeriahkan majlis .... Siap selfie2 bagai .... Alhamdulillah dipermudahkan semuanya ... Tahniah achik moga hingga ke jinjang pelamin dan hingga ke akhir hayat. Pandai achik pilih manis orangnya patut lama membujang hihihihi ..... Umur dah makin meningkat ni chik ... Cepat2 kang di sambar orang melopong ... Melolong pun tak guna hihihihihi .... ;p yeahhh kami yang seronok dan teruja .. insyaallah majlis tahun depan .. lepas ni bolehlah kita pergi bercuti² pulak .. semua dah ada pasangan .. lagi enjoy... bbq pun lagi meriah ahli dah bertambah ... apa lagi memasing sila kumpul tenaga untuk majlis rumah achik nanti.







Opssss muka bakal isteri achik biarlah di rahsiakan dulu yer .... Glamour pulak kang masuk blog kita ni hah. Barang2 hantaran aku tak amik gambar pun ... Sebab dah borsk2 langsung lupa amik gambar. Tapi aku suka kek dia cantik sangat.














Bicara Hati :

















9 ulasan:

Nieyl berkata...

Tahniah...tapi kek tu sgt cantik..:)

iT's All aBout uS berkata...

kelllaaaasssss ko masya!!
like 100x

Kakzakie berkata...

Tak ada yg lebih menggembirakan bila ada pertambahan ahli keluarga. Meriahlah rumah tak lama lagi bila masing-masing dah ada pasangan sendiri..

Joanna Yunus berkata...

Tahniah....

Nafira usof berkata...

Tahniah buat pasangan yang bertunang.. semoga kekal hingga ke jinjang pelamin.. amin~
Achik tuh adik Masya ke?? hehehe

Ujie berkata...

Tahniah buat Achik!

tapi kan..kek tu mmg sgt2 menarik. geram!

mamaarifakeem berkata...

Cantiknya baju ijo kuning...manis.. ceria.. ^_~

Hawat maluu..hiii

LYAfrina berkata...

alhamdulillah..
moga dioermudahkan jalan utk ke jinjang pelamin,,

sian amir..sakit mata lak time tu..
kek dia mmg cantik la..

dan.. bju awk pkai pon cantik..colour block gittu

Nora Karim berkata...

Seronoknya... tahniah achik.... moga majlisnya nanti dipermudahkan Allah.... amin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...