♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 5 Ogos 2015

Home » , , , , , , , » Sedondon Dengan Geng Gaduh - Raya Part 2

Sedondon Dengan Geng Gaduh - Raya Part 2



Hahahaha .. cam melampau sampai gitu tajuknya, geng gaduh terus .... memang pun cian kat embah dia orang yang jaga .. mujo jugak amir dah sekolah ... jadinya masa jumpa tu selalu bila balik tengahari dan petang balik sekolah.

Tak sangka pulak dah 2 tahun mereka sedondon ... tak rancang pun ... tahun lepas tema pepel tu pun last minit sebab hubby takmoo beli baju .. amir pulak nak warna pepel jadi carikan je lah baju melayu dia ala² warna hubby .... elok pulak sama dengan tema adik pepel cair .. kami pepel ala² gelap sikit. Tahun ni?? kami tema oren ... kebetulan iqy pun ada baju oren raya tahun lepas .. mak pakaikan jelah .. cian dia tak beraya mama eh dalam pantang ... jadi dia berayalah dengan kita orang.




Tara .. sepupu geng gaduh kat rumah embah ni, sejak dah besar ni ada je akalnya budak iqy ni ... kesian kat amir kadang² kena banyak mengalah ... tapi amir tahu je lah .. kot datang hangin puting beliung dia .. berebut mainan pun takmoo mengalah ... haihh urut dada dibuatnya ... (^____^)' kot datang mood baik .. makan aiskrim satu pun boleh kongsi ... hahahahaha ....




Bicara Hati : tema ape eh tahun depan?? ntah tak pikir lagi .. tapi macam suke warna merah delima ... ala² marsala tu ... kita tunggulah amir pilih karang yer ... 








8 ulasan:

LYAfrina berkata...

sehati sejiwa nih..

next year...ntah..smpai kedai bli kain bru tahu tema apa..hehe

Falsya berkata...

xpe..sesama boboi...baru betul geng gaduh..hehe..

selamat hari raya masya..;D

Rizziela berkata...

selamat hari raya

eita berkata...

amboi..cepat nyer nak fikir yang tahun depan punyer

ujie othman berkata...

jiwa serasi, tu yg tersama je warna tema.. :)

eija_sweetmama berkata...

hehe..walaupun geng gaduh tp sbnrnya sehati sejiwa..

biasala bdk² kan, zaquan n ziqry pun dgn sepupu² dia w/pun perempuan itulah kawan rapat itulah kawan gaduh..

QasehnyaRania berkata...

wow sehati sejiwa
x sabar jga la nk tunggh rania pilihka warna baju raya.
nk tunggu rania pilih warna pink, nk tak ayahnya pakai pink.

skrg nk bila saya ajak tema pink, ayah rania kata mana ada org lelaki pakai pink.. mmmmm..

Nora Karim berkata...

amir kan abang... kena la banyak beralah....ala tapi budak2 mmg gitu la kan... baik pun sakan.... gaduh pun sakan... heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...