♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 11 Mei 2012

Home » » Kerongsang idaman

Kerongsang idaman

  

Kemana tengahari ni?? emmm rasanya dok opis lagi baik kot.. cuaca kat luar tu tak menentu.... jangan nak cari penyakit kan... baik jalan² blog kawan² jer.....

Oleh kerana mood saya sekarang ni asyik nak join GA itu pun yang mudah jer.... hari ini saya pun berbesar hati nak buat GA ala² teka teki gitu.......


 Cantik tak??? saya ada lebih sape mahu angkatlah tangan......
Kalau mahu dan berminat bolehlah teka gambar kat bawah ni....




Syaratnya terbuka pada semua follower saya... di malaysia
saya mencari pemenang pertama yang teka dengan betull... 
tinggalkan jawapan pada komen dibawah..... 
harap tinggalkan url blog juga....
tidak ada tarikh tutuppp ade pemenang insyaallah saya terus umum.....
saya bagi kelu sikit.... gambar ini ialah makanan (^____^)v
Semoga berjaya..... 
Cepat²... saya tahu kawan² semua mempunyai mata yang tajam pandangankan...



9 ulasan:

- dieyana - berkata...

tak g mana, duk opis..heheh

burger kah jawapannya? ;-)

nur anis berkata...

alamak..berpinar mata tengok..hehe..burger kot,..

Saya Disini berkata...

pe ye..sushnye..daging buger kut..huhuhu

puanstoberi berkata...

Roti pretzel. Huhu (T___T)

Masya berkata...

terima kasih semua.. setakat ni belum ada yang jawab dengan betull... usaha lagi pada yang hampir² teka dengan betull.. sebab saya tak kesah nak cuba berapa banyak kali pun... yang penting.. yang pertama teka dengan betull hihihihihihi... (^____^)v

mala berkata...

rojak buah :-)

mala berkata...

teka lagi ... telur goreng berkicap?

IntaNBerliaN berkata...

roti sosej kot.. henta,m je..hihi

♥SyilaSyira♥ berkata...

nak teka jugalah...kebab

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...