♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 11 Februari 2014

Home » , , , , » Sakit Mata Amir Dah Hilang

Sakit Mata Amir Dah Hilang



Semalam masa saya up entry mengenai amir sakit mata tu, ramai yang tanya amir dah sihat ke belum.. sebenarnya sakit mata tu jumaat lepas.. jadinya semalam dah sihat dan amir pun dah ke tadika macam biasa hihihihihi (^___^)v




 Alhamdulillah dah baik dah ... bulat dah mata amir tak kuyu dan merah lagi.



Alhamdulillah dah okeyyyyy ... aminnn.. doakan amir sihat selalu tq...





Gambar tiada kaitan saja nak tempek gambar budak bam bam ni masa usia 3 tahun, masa ni sambut bestday dia.. sila percaya yang belakang tu abang sepupu amir yang dah dah darjah 3, tapi amir lagi besar daripada abang sepupu dia masa umur 3 tahun .. sampailah sekarang .. pakai baju pun sama size kikikikiki ...;p




 Saya tak pasti selalu doktor bagi mc berapa hari, amir tak dapat mc pun masa pergi klinik tu... kebetulan esok pun dah sabtu memang tak sekolahkan.. agaknya kalau dapat mc pun mungkin 3-4 hari kot ... bergantung pada bengkak dan merah mata.



Alhamdulillah dah sembuh dah nieyl, tq yer... bertanya .... dan prihatin...




Alhamdulillah anak saya dah sembuh sepenuhnya, harap² janganlah terkena lagi.. memang sekarang ni cuaca panas sangat.. habuk dengan debu pun bnyk sana sini huhuhuhu .. jadi kalau boleh elakkan lah bermain diluar rumah .. semalam amir nak main basikal kat rumah atuk (syokk dia basikal dah bawak balik kg) tapi tullah panas yaaaa amattt pukul 6 pun masih macam pukul 3 ptg teriknya.



Bicara Hati : ibu yang tak sabar nak balik nak join amir main basikal jugak hihihi.. bestnya...










11 ulasan:

Tie HT berkata...

alhamdulillah,
harap jangan terkena dah penyakit ni.
kesian dia

Fiza Rahman berkata...

Ha'ah...cuaca panas sgt lately. Dah lama tak hujan.

mizajasni berkata...

aah betul. sekarang ni cuaca panas sangat. boleh pening kepala. jaga diri elok2. hehe

mizajasni.blogspot.com

lia berkata...

Alhmdlh... semoga x berulang lagi...

Cho Zila berkata...

syukur dah sembuh yerk.. memang takut juga yerk.. maalumler sakit mata..

LYAfrina berkata...

alhamdulillah.. mata amir dh sembuh..
blh la ke sekolah ye..

x diakui cuaca sekarang pns.. mcm dh nk kemarau.. tgk berita..bnyk empangan air kering kan..

IntaNBerliaN berkata...

alhamdulillah dah sembuh sepenuhnya

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah

Puan Kutu berkata...

Alhamdulillh amir dh sembuh,mg cuaca panas skang..afiapun kesian sgt kesana kesini pergi amik abg aiman dr sekolah

Unknown berkata...

alhamdulillah.. ramai rkn blogger yg caring yer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...