♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 14 Oktober 2011

Home » » Burung Puyuh Goreng Berempah

Burung Puyuh Goreng Berempah

Assalamualaikumm semua.....

Sibuknye hari inikan.. maklum jerlah penghulu segala hari.. macam² nak kene siapkan.. esok pulak dah cuti.. huhuhuhu.. tapi saya terpaksa bekerja... nampaknye balik rumah nanti kenelah ibu susun ayat dekat amir, nanti kalau tak mesti amir bebel ibu asyikk sibukk jer.. nak keje dan merenggekk tak mahu ke rumah pengasuh sobb.. sobb... sobb.. bile anak² dah mule membesarkan gitulah....

Oklah.. tibe²kan tekak ni teringatkan burung puyuh pulak ptg² macam ni haihhh.... bkn ape.. hari itu ade buat dekat rumah goreng berempah memang sedappp (perasan sendri jer kan...sape lagi nak puji kalau bukan diri sendrikannn kikikikikiki.... ) kami memang suke makan burung puyung goreng berempah lagi² kalau rempah tu banyak memang terasa sedappnyer... kawan² pernah buat x??? cubelah jadikan menu hujung minggu ni.. mesti sedap tau buat sambal pedas (cili padi lebihh baikk punyer kawww...) kalau sambal belacan pun bolehh jugakkk lepas tu makan dengan nasi panas²... ulam timun.... memang mantopppp macam makan nasi ayam penyett cume tukarkan ayam pada burung puyuh.. kalau selalu makan ayam pun mesti jemukan....

SELAMAT MENCUBA DAN BERCUTI DIHUJUNG MINGGU (^____^)v

3 ulasan:

Ucu Faridah berkata...

anak2 suka sangat makan burung puyuh ni..tpi ucu tak pernah masak, selalu beli jer..
tapi sekrang dah mahal lah...

Masya berkata...

memang mahal pun... tp skali beli mmg bnyk puas² mkn hihihihi....

QasehnyaRania berkata...

dah lama tak makan puyuh.ciksu suka puyuh panggang.belah tengah.sedapnya.

orang strok tak elok makan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...