♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 18 Oktober 2011

Home » » Segmen :: POST MY REVIEW, DEAR KHUMAERA

Segmen :: POST MY REVIEW, DEAR KHUMAERA



Assalam.. macam menarik jer... petang² mendung macam ini nak join jugaklah klik jer dekat alamat blog bawah tu yer...... tarikh tutup hari ini jugak tau sampai pukul 5.00 petang sahaja....

Nama Blog saya : masyaamiraaimie.blogspot.com
Nama Pemilik Blok/panggilan manja : Yana
Blog saya berkisarkan tentang kisah hati saya, hobi saya yang suke memasak, kesihatan dan macam² yang berlaku dalam kehidupan saya bersama keluarga untuk dijadikan kenangan bile saya dah takde nanti bolehlah mereka bace blog ini mengingatkan kenangan bersama.... (^__^)v

2 ulasan:

c genk bah ne berkata...

Datang dari segmen yang sama
Meh datang blog genk

JEMPUT DATANG BLOG

Diyana Ali berkata...

saya join juga segmen ni, jemput datang sini juga , hee :) salam kenal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...