♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 17 Oktober 2011

Home » » Panggilan Haji Telah Tibe Lagi.....

Panggilan Haji Telah Tibe Lagi.....

Assalamualaikummm semua.....

Hari isnin permulaan segala hari.. segala²nye macam baru bermule.. daripada kerja di opislah sampai keje dirumah.. yang memang tak akan habis² kikikikiki......

Oklah nak cerita sikit sabtu hujung minggu baru² ni... suami ajak pergi rumah kawan, dekat shah alam... kawan lama katenya masa sekolah² menengah dulu satu asrama.. ade buat jamuan sikit.... wahh seronok ni dapat makan² free dalam kepala pikir itu jer.... padehal dekat rumah dah kekenyangan makan kikikiki..... dah orang jemputkan kenelah datang kann..... kannn.....

Alhamdulillahh lebih kurang pukul 5.00 petang kami sampai... makk aiii ramainye orang siap ade khemah lagi.. kt pun macam terkejut dibuatnye.. ingatkan datang lewat petang ni dah tak ramai orangg... sampai² jer kami disambut dengan penuh mesra oleh ahli keluarga mereka.. tuan rumah memang dah tak nampak bayang.. sibuk melayan tetamu agaknya.... dalam 2 minit duduk barulah nampak tuan rumah datang jemput suruh makan... menu pun macam² pilihan dari nasi ayam sampailah ke kambing golekk.... memang yummmiii..... rupenye majlis ini majlis kesyukuran kawan suami dapat panggilan pergi haji tahun ini.... beruntungnye mereka suami isteri kan.. baru usia 35 tahun dah dapat jejakkan kaki ke tanah suci mekah..... moga kami juga dapat merasainya nanti Amin....




Rumah orangkan malulah ibu nak ambil gambar hihihihi.. jadi takdelah gambar yang dapat dikongsi disini.... kamera duduk diam² jer dalam handbeg.. baru nak suap makanan hujan pulak turun selebat²nye.. hujan rahmat.... nikmat dari Allah s.w.t.

1 ulasan:

Ucu Faridah berkata...

semoga kwn masya tu mendapat haji mambrur...

pandai malu lah pulak..nak juga tengok gambar tuan tanah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...