♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 13 Oktober 2011

Home » » FUYOOOO BESARNYA BOLA...

FUYOOOO BESARNYA BOLA...

Assalamualaikum.... semua....

Fuyooo besarnye bola tu.. itulah ayat dari mulut amir yang mule² keluar bile nampak bola yang sangat²lah besar padanya... memang dia tak pernah nampak bola besar macam tu pun....


inilah bolanya tu.. besarkan... padanlah dengan anak ibu kikikikiki......



Sepupu dia nak pegang pun dia tak bagi haihhhhh....... cian abg apis...



Gambar² ini diambil masa raya hari tu.. pergi rumah saudara sebelah suami dekat pahang.. nak tergelak ibu dibuatnya bile amir macam terkejut sangat nampak bola besar macam tu... nasib baik dia tak suruh belikan balik rumah.. memang dia main puas² dekat rumah tu.. kebetulan kami pun tidur sane.. lagi puashatilah dia gomol² bola tu...

4 ulasan:

♥SyilaSyira♥ berkata...

amboi amir...besarnya bola...nak peluk pun xlepas tu..hihihi

~~DAPUR KECIL KU~~ berkata...

pasal kek buah tu cuba tengok blh ulasan sy kat blog
beso bola dr tuan

fieda berkata...

amboi besonya...ni tido mlm bwk jgk ker..hehe

Masya berkata...

Syila: hahahaha.. tau xpe.....

Dapur kecil ku: ok.. dah pg tgk balikk....

Fieda: tido malam tak bawak simpan atas almari kikikiki... tq followww

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...