♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 21 Januari 2015

Home » , , , , » Berganda - Ganda Setiap Minggu

Berganda - Ganda Setiap Minggu








Cuaca kat luar panas terik semacam sejak sekolah ni .. tapi bila angin bertiup sejukk je rasa .. cuma bahang panas tu memanglah buat kepala naik pening, mata pun pedih ... semacam ... allahuakbar ... moga diberikan kesihatan yang baiklah hendaknya.. gagah ni .. kena gagah.

Takmoooo tulis panjang sebab terkedu bukak akaun nuffnang da berganda² cpuv datang ... syukur jugak masih punya rezeki walaupun tak dapat nak update blog setiap hari .. tapi cuba mana yang termampu untuk membebel , merapu kat blog ni hahahaha .. pasrahlah korang baca .. (^___^)v

Kalau korang nak tahu info lanjut kliklah iklan tu tau ... lol ada jugak cpuv jan dah kredit kuikuikui .. tak tahu pun kewujudannya... apapun alhamdulillah dengan rezeki yang ada ni .. yeahh dah 3 angka bolehlah cash out ... eh² nantilah tunggu manyak lagi .. hahaha .. lol 3 angka je pun bukan 3 ratus ... ;p




Bicara Hati : Rezeki allah itulah .. ada dalam pelbagai bentuk, hargailah dan syukuri segala nikmat yang diberikan. 












9 ulasan:

LYAfrina berkata...

waaa..mmg rezeki tu ..

MizzTina berkata...

makcik kayooo..makcik kayooo

Lynda Che Lah berkata...

Alhamdulillah

lia ummiirfan berkata...

fuyooo

Falsya berkata...

Phewitttt..byk tuh..

Sya Nadia berkata...

Bestnya..Sya x cek pun.malas...haha

Sya Nadia berkata...

Bestnya..Sya x cek pun.malas...haha

TiranaAduka berkata...

Alhamdulillah murah rezeki...
Syukur...banyaknya....bertuah

QasehnyaRania berkata...

rejeki rejeki
semoga makin banyak akan bertandang.aamiin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...