♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 1 Ogos 2013

Home » , , , , , , , » Ayam Ala Kenny Rogers Dan Tom Yam Sayur

Ayam Ala Kenny Rogers Dan Tom Yam Sayur



Hujung minggu baru² ni hari ahad mak mertua nak buka kat rumah.. dah khamis .. ko tak sudah² dengan entry hujung minggu lagi eh masya hihihihihi .. jangan mara .. baru sempat update nak buat achanerkan ... 

Bila mak mertua kata nak buka rumah, saya ni mulalah mengelupur tak tentu pasal hihihihi ... pikir nak masak apa ni, jemu dah nasi ayam, jemu dah goreng² ... yang tak jemu tom yam hihihihihi .. jadi sebagai tuan rumah .. yang datang tu pasrah jerlah yer.. menu yang tuan rumah sediakan .. tak masak banyak menu pun sebab tahu nanti mesti mak mertua dengan ipar bawak lauk jugakkan .. atau juadah baazar ... jadinya saya masak tom yam sayur, ayam ala² kenny rogers dan tempe goreng jejari (tak snap pulak yang ni .. tak dan)



Tak dapat bawak mak makan kenny rogers .. dapat masak ayam ala² kenny rogers pun jadilah mak, suka betul mak .. akak ipar pulak masak siakap 3 rasa... bertambah² mak meratah ....



Tom yam sayur campur, masak koboi jer.. alhamdulillah bapak mertua suka.. bertambah² bapak mertua makan dengan ipar duai ... bukan sebab sedapp pun .. sebab memasing lapar .. makan berkuah macam ni sedapp ....



Ini  jerlah yang sempat di ambil gambar, macam biasalah tuan rumah bz bz tak sempat nak amik gambar ramai² tengah makan .. penuh rumah tau ... insyaallah tahun depan kita buka puasa kat rumah baru yer mak (^____^) amin .. moga dimurahkan rezeki kami .. berkat doa ibu bapa dan mertua ...




Bicara Hati : Tahun ni mak dan family saya tak dapat berbuka kat rumah saya, takpalah mak kita orang kan balik kampung buka sama² oklah tu.. sama jer....



13 ulasan:

cahayahidupku.blogspot.my berkata...

Sedap tengok ayam tu Masya ;)

Qashmere berkata...

Tengok pon dah sodap ni. Hehehe Terliour

lia berkata...

tom yam sayur tu mmg nampk terbaekkkk

puanstoberi berkata...

cam bes je ayam ala ala KR tu.. hiksss

pena rozie berkata...

Sedap nampak ayam tu......

mamaarifakeemaisy berkata...

Berbuka bersama sedara mara mmg best, meriah..jd berselera berganda :-). akak ler tu, siap tambah bagai..hehe..

Unknown berkata...

wah handal juga yana masak yew

ch@ berkata...

Jarang sgt terjadi pd kita sis. Mil masih ada emak...parent sendiri jauh berbatu-batu. Abi pun lbh sng buka di opis. Stiap kali ramadhan sejak nikah, rasa lone ranger je. Tu psl la rmh mcm tidak diketahui org. Sobs!

Puan Kutu berkata...

seronok kan bila berbuka ramai2.klu sy time ni la baru berselera makan.

Unknown berkata...

hehe,bila MIL datang,melompatl-lompat nak cari menu..

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum...sodapnyaaa

Unknown berkata...

tomyam sayur je? huhu.. ayam tu nmpk menyelerakan...

Cikrosecute berkata...

rajin betul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...