♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 2 Ogos 2013

Home » , , , » Biskut Coklat Apollo Wajib Beli Untuk Raya

Biskut Coklat Apollo Wajib Beli Untuk Raya



Dalam banyak² biskut kegemaran amir, yang satu ni mesti tak ketinggalan dah jadi macam wajib beli daripada umur dia 3 tahun lagi .. asal pergi kedai kerepek kat banting mesti wajib beli, kadang sampai ibu takut kot²lah takda stok masa kita orang datang tu.


Coklat apollo biskut bentuk gajus.
Harga kat sini murah RM 7.90 ... tapi kalau kat luar paling murah RM 10.00 kalau tak silap ramai yang jual RM 12.00 hinggit.



Dalam dia macam ni .. sebekas ni selalu daripada beli sampai ke raya lah jawabnya memang amir sorang akan makan, kadang² tu.. saya join ... sebab dalam coklat ni ada biskut sedappp... tak muak ...



Dan gara² biskut ni ibu terlupa amik masa beli kerepk hari tu .. tak pasal².. ibu kene beratur balik tau ... amik biskut ni .. sebenarnya dah nak amik masa tawaf cari kerepek tu .. habis dah ramai sangat orangkan ... ibu dah pusing amik kerepk penuh kat tangan ibu lupa.. pusing lagi lupa.. sampai kat kaunter nak bayar amir yang tegur .. ibu .. kan amir nak coklat tu tadi ... tak menyampai hati ibu nak kata ala.. beli lain kali, walaupun ramai orang .. ibu beratur jugak lagi beli 3 pek tau ... amir dengan hubby dah tunggu ka kereta dah.




Bicara Hati : Jangan amir suruh ibu buat biskut gini sudah, pingsan awal²...





17 ulasan:

Unknown berkata...

masya,popia tu boleh je gulung camna pun..sbb tu nak makan sendiri gulung pun sukati je..yang tempahan tu saya gulung tegak..kemas sikit..hehe..

takpe,raya lambat lagi..sempat lagi nak buat kuih raya..yg penting jgn amir mintak wat kuih raya mcm apollo tu dah la..hehe..

Unknown berkata...

sedap biskut ni..thn ni takde ke banting jadi takde la nak cari..

Unknown berkata...

oo.favret amir ye..hehe..kita ni kan,kak,kalau pasal anak,sanggup buat apa je kan..hehe..

Unknown berkata...

saya pon suka biskut coklat nih.. layan jer makan.. tau2 nak habes sebekas~

Unknown berkata...

coklat,,, sedap lak tgk

p/s surat dh sampai

dear anies berkata...

mmm sy cari jg biskut ni tp x jumpa la

puanstoberi berkata...

tak penah makan plak..
cam bes je..
nati nak try carik..ke dia ada masa raya je..

JaSSNaNi berkata...

sedapnya... saya tak pernah jumpa... hmm rugi betul la..

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak, sheila pun suka coklat ni! heeeee :)

Unknown berkata...

deqla yg bkn budak tgk pun dah terliur tauu..haha..

Ujie Othman berkata...

dulu masa kerja kat Jb, tiap kali nak raya mesti g beli kat kilang apollo. mmg murah dari biasa.

emarieys berkata...

kat area mana banting tu kak...boleh bagi alamat

eita berkata...

nampak macam sedap..tapi tak pernah lagi makan..huhuhu

Cikrosecute berkata...

anak2 cr suka coklat...kalau beli kejap jer habis..

Puan Kutu berkata...

biskut ni lebih kurang yg ada dalam tora ding dang tu kan..rasanya la sbb dlm tu ada biskut, luar salut coklat..

mama3heroo berkata...

geram tgk coklat tu..hehe

Tanpa Nama berkata...

salam sis.. maaf tmpang tnye.. kat mne nk cri cklat ni? sy cri2 tgk dlm blog akak ade.. tu nk tnye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...