♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 20 Ogos 2013

Home » , , , , , , » Koyok - Pelekat Hilangkan Sakit Sendi Badan

Koyok - Pelekat Hilangkan Sakit Sendi Badan



Penat beraya sana sini .. sakan makan juadah sana sini ... naik lengguh² badan duduk lama dalam kereta sebab jem huhuhuhuhu .... Amir alhamdulillah sihat, sebab saya dah bagi dia minum meal shake sekarang hihihihihi .... (opsss saya tak kongsikan lagi cerita tu .. nanti eh .. saya kongsikan) kadang tu dia merenggek lengguh kaki saya tampalkan koyok jugak kikikikiki ..;p

Jadi mehlah kita tampal koyok beramai² hahahahah .. laris kat kedai raya² .. ramai pakat² beli koyok.


Koyok yang ni baru kot, saya beli yang besar khas untuk hubby .. masa nak pakai saya potong 4 .. besar wehhhh tu yang potong tu .... itu pun sekali pakai saya tampal 2 jer ... hubby dia jer .. oklah tu kot hilang lengguh.





Yang ni .. yang ni pilihan saya .. nak tidur letak kat dua² kaki .. tambal kat betis dan badan belakang... memang esok pagi bangun segar bugarlah .... (^___^)v kalau korang tak nak makan panadol atau makan suplimen bolehlah pakai koyok macam saya ni ... tapi .. kalau korang rasa eeeeee sakit nak bukak nanti, baik korang tak payah pakai .. tapi pada saya masa bukak tak sakit pun ... sebab amir pun okk.. tak kan korang tak boleh tahan sakit kot kan. Malu haihhh ....



Bicara Hati : Alhamdulillah ramadhan kami begitu diuji, syawal kali ni semuanya pun dah sihat seperti biasa ... moga² sampai akhirnyalah begitu hendaknya amin ...



10 ulasan:

Kakzakie Purvit berkata...

Plaster yg salonpas tu kakak pernah guna Yana tapi yg atas tu tak pernah guna lagi..

Lega bila dah kena tampal kan:)

Permata Malap berkata...

tercabut bulu kaki,kak..hehe..

Ratu Hatiku berkata...

Dah lama x pakai koyok,saya selalu sapu ammeltz yoko-yoko tu jerk..

IntaNBerliaN berkata...

ooo lenkali kalau lenguh2 leh cari yg ni..

*thanks msg saya... yap, banner exabytes saya pun hilang jugak.. baru pagi ni ada banner tu.. sy pun ada hantar emel dkt dorg sblm ni.. katanya kesilapan dorg & dorg akan betulkan..

tahniah jugak sbb dapat be yang sama.. hihiii.. actually saya dah lama baca entry yg yana dpt tu.. cuma xtggal komen je :-)

Nieyla Nadia berkata...

pakai pun time bler dah x tahan..
klu x...mmg x pakai pun..hihi~

Unknown berkata...

mak deqla kalo sakit sendi mmg tampal koyok..deqla x bg dia mkn panadol...bknnya elok pun..

eija_sweetmama berkata...

jarang pakai koyok, slealu pakai minyak angin je..

dear anies berkata...

sy x berapa suka nk pakai sbb x suka time nk tanggalkan nyer tu hehehe

mamaarifakeemaisy berkata...

koyok besar tu, mak akak pakai kt perut, kalau dia nk berjalan jauh, memang itulah ditempeknya..elak dari mual dan muntah katanya.. ^_^

herm..akak pun dok lenguh2 badan je ni, kena cari koyok gak la..hee~

Puan Kutu berkata...

sy tak pernah pakai koyok.boleh percaya tak?hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...