♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 12 Ogos 2013

Home » , , , , , , , » Pengaruh Upin Ipin Semakin Kuat Pada Amir

Pengaruh Upin Ipin Semakin Kuat Pada Amir

Kita skip dulu cerita raya yer, tak tahu nak mula daripada mana... banyak sangat cerita ni huhuhuhuhu .... nanti cari idea nak mengarang (^___^)v untuk dikongsikan di blog kesayangan hamba ni hihihihihi ... sekadar coretan kisah hati masya.

Ramai dah mula kerja ker?? mesti bluess jer kan .. nak buat kerja, sebab masih mood beraya.... saya masih bercuti lagi .. insyaallah esok kerja.. hari ni kalau jadi nak layan adnan sempit 3, saja nak bawak amir tengok wayang pertama kali ni hihihihi .... tapi sebelum tu meh layankan pengaruh kuat upin ipin terhadap diri amir sekarang.

Sejak dua menjak ni amir macam fanatik sikit dengan upin ipin, dulu pun dia fanatik jugak ... memang banyaklah koleksi baju upin ipin, suka layankan cerita kat tv upin ipin.. tapi sekarang ni pengaruh tu tetiba datang balik ... ntah sapalah yang bawak pengaruh tu huhuhuhu .... sebab dulu minat jugak tapi takdalah sampai macam ni sekali .. mungkin sebab ramadhan baru ni pagi-pagi bagun tidur ada upin ipin, petang balik pun ada upin ipin kat astro.. kadang tu waktu lepas buka kat tv9 tu yang dia terpengaruh balik agaknya.
air laici, kalau boleh setiap kali balik taska suruh belikan, regenya boleh tahanlah jugak... tapi tak berapa nak galakkan amir minum sebab manis sangat-sangat ... amir suka minum lagi-lagi kalau dah simpan kat peti sejuk.



Perisa apple pun amir suka, dia ada banyak perisa tapi amir suka laici, apple dan anggur jer.... dia kata sedap .. tapi kadang-kadang pujuk dia jugak ... tak boleh minum selalu .. saya risaukan rasanya yang manis tu ...



Dah ada aiskrim jugak, ni pun amir mintak suruh belikan ... bukannya pembalut tu boleh simpan pun ... ibu kan ganas hihihihi.... rakus jer.. nak koyak .. lagi-lagi amir nak makan aiskrim tu.



Perisa pilihan amir, tapi amir tak bapa suka kacang-kacang atas tu ntah ...



kemain berselera dia makan, ibu puasa nak .. saboo jerlah tak boleh nak makan .... tapi kan .. nasib baiklah beli aiskrim ni lagi sehari nak puasa kot .. dapatlah meras jugak.



Banyak lagi sebenarnya pengaruh upin ipin ni pada amir, bukan setakat makanan jer .. dalam cerita upin ipin kalau tak silap ada terapkan belajar berpuasa, nak akhir ramadhan baru ni adalah jugak amir nak cuba puasa tapi.. tulah .. dia payah sikit nak di kejutkan bangun sahur, harap tahun depan dia dah mula belajar puasa.




Bicara Hati : Mujurlah ramadhan kali ni amir tak mintak belikan kurma upin ipin, sebab beli tahun lepas pun tak habis makan ... 






12 ulasan:

Liyana Anuar berkata...

biasalah kak..budak2 mmg senang terpengaruh kan..

selamat hari raya kak :)

Ann Ishak berkata...

memang kuat pengaruh upin ipin ni...pening mama nak layan nanti :)

eita berkata...

upin ipin tu cute...tu pasal lah amir suka...

tahun ni dapat tukar sampul raya upin ipin...

mamaarifakeemaisy berkata...

Upinipin mmg kuat pengaruhnya :-)

Salam aidilfitri masya n family

Tie HT berkata...

budak2 memang minat upin ipin ni kan :)

Unknown berkata...

hehe..AniqFiras yang baru setahun lebih ni pun leka kalau tengok Upin Ipin dalam tv,kak..

puanstoberi berkata...

manis tu air dia tu.. sulam ngan air masak..
tak bawak dia g kedai makan upin ipin tu?? :)

aizamia3 berkata...

kat rumah.. kalau cite upin ipin tu siap dirakamnya kartun tu..

Puan Kutu berkata...

upin ipin watak lucu yg menghiburkan.jgn caap amir.sy yg tua ni pun suka,tp takde la smp gila dengan air n aiskrim upin ipin tu.hahaha

Unknown berkata...

pengaruh upin ipin di mana2.. terbaikk.. deqla hari ni baru start keja.. mmg bluess..!! hukhuk

eija_sweetmama berkata...

anak² k.eija pun suka sgt minum air upin ipin ni, tp air botol upin ipin tu mmg sedapla, cuma harganye tu la x larat kalau setiap kali singgah kedai nak beli..sebotol RM3.40 kan..

Cikrosecute berkata...

memang kuat pengaruh upin ipin niekan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...