♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 21 November 2011

Home » , » AIR BATU CAMPUR (ABC) vs LAICI KANG

AIR BATU CAMPUR (ABC) vs LAICI KANG

Assalamualaikummm Semua.....

Petang² macam ni.. kalau cuaca panas eloklah kirenya tekak ni dibasahkan dengan ABC,CENDOL ATAU PUN LAICI KANG.. memang mantapkan....... ok kt sambung sikit lagi cerita makan mee sotong.. dah makan takkan tak minum pulakkan.. mau tercekik kikikikiki... ;p



 Terliurkan.. tengok ABC ni... yang ini mak yong (kawan saya yg mengandung) tu punya... 



 Berwarna-warni semeriah alam.. berselera mak yong makan sampai habis..... memang betul² mengidam ni....... baby dalam peout pun mesi mengeletek suke dapat makan ABC sedappp



 Laici kang yang ini barulah saya punyer......



 Yang belakang tulah mak yong yang saya cerita tu.. alina nama dia... 


Terima kasih pada mak yong sebab sudi bawak dan belanja kite orang makan dekat situ.. memang sedappp.. lain kali kite datang lagi yer.. biar saya pulak yang belanja hihihihihi... ;p

4 ulasan:

Ina Haireina berkata...

waa.. sedapnye ABC tu.. lama dah tak makan.. ngecek2 kat hubby.. lambat betul dia nak bawak gi makan abc tu.. hehhee...

♥SyilaSyira♥ berkata...

wei..sedapnya abc tu....kat sini xdaklah abc cemgitu...sob..sob

PUANSTOBERI berkata...

Humang aii..sodapnya napak ABC ni. Tsskk...kat mana ni?
Seyes..menggoda nyer tgk. Huhu.

*by d way - maceh sbb sudi singgah dan folo kebun stoberi :)

Masya berkata...

ina: Kecek jgn x kecek tau.. sampai berjaya.......

syila: Dkt shah alam seksyen 2 mmg byk pilihan.. pilih jer kedai yg mane nak... yg ini dkt kedai mee sotong powerr

puanstoberi: Dekat seksyen 2 shah alam tu jer... ade banyak pilihan freedo pun sedapp jgk.. yg ini kwn sy makan.. sy minum laici kang hihihihi.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...