♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 30 November 2011

Home » , » Salam Syukur Buat Ibu MertuaKu

Salam Syukur Buat Ibu MertuaKu

Assalamualaikumm Semua....

Alhamdulillah masih dipanjangkan umur pada 30 November 2011 bersamaan dengan 4 Muharam 1433H.
Pada tarikh ini adalah tarikh yang istimewa untuk 2 orang dalam ahli keluarga sebelah suami.. yang pertamanya ulang tahun kelahiran ibu mertuaku.... alhamdulillah mak dipangjangkan usia pada 6+ ni.. dengan seramai cucu 10 orang (amirlah yg paling bongsu setakat ni hihihihi...) semoga mak dipanjangkan umur, sentiasa dimurahkan rezki, bahagia dengan kehadiran cucu² yang sentisa menceriakan hidup mak dan terima kasih kerana memilih dan menyayangi menantumu ini seperti anakmu sendri.. sayang mak.. sobb.. sobb.. sobb.. tibe² pulak nak sedih haihh.... xmo² kene gembira hari ni...

Ok yang kedua pulak tarikh ni sama dengan anak buah suami iaitu anak kak ipar dan cucu yang mak yang ke-9 hihihihihi.... namanya Rifail (kami panggil faiel jer...) macam nama pemain bola jerkan.... alhamdulillah faiel sekarang dah 5 tahun, tahun depan dah 6 tahun kene sekolah betul².. sekarang ni sekolah 5 tahun bolehlah main²... cepatnya masa berlalu.... semoga faiel menjadi anak yang soleh, baik dan bijak menjadi kebangaan keluarga. Amin.....


Daripada tepi sebelah kiri akak ipar, amir, mak mertua dan faiel (kat depan) gambar ni saya ambil masa raya hari tu.. masa dalam perjalan nak pergi beraya.. so sweet.... amir nampak tinggi daripada yang lain² sebab duduk kerusi kat tgh² tu hihihihihi......


Malam ni... insyaallah kalau takde aral kami semua ahli keluarga akan makan dekat luar sama².. ramai² yuhuuu... lama tak makan macam ni.... harap semuanya berjalan lancar. Amin.. maklum jerlah semua bekerja tak berkesempatan nak masak.. hujung minggu pulak banyak jemputan memang tak dapatlah nak berkumpul bersama² kan.. kan.... (^___^)v

3 ulasan:

Ucu Faridah berkata...

selamat panjang umur utk kedua2 insan tersayang...
mesti seronok dpt kumpul ramai2..
apa2 pun selamat menjamu perut...:)

fieda berkata...

selamat ulangtahun makcik..semoga diberi kesihatan yg baik...

QasehnyaRania berkata...

hapy family

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...