♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 29 November 2011

Home » » Mood Nak Keje HILANG

Mood Nak Keje HILANG

Assalamualaikummm..... Semua.....

Bile dah dapat cuti 3 hari.. ni...  mood nak memulekan keje pun takde.. datang² jer pagi tadi... tengokk meje bersih jer takde ape dokumen pun cume yang ada hanyalah peringatan untuk menghadiri taklimat pagi ni.... sementara nak tunggu pemandu pejabat datang on sistem cetak laporan dan ape² jer tugas yang perlu dahulu... on FB.. on Blog.. walapun tak sempat nak membaca.... bile pemandu opis sampai terus pergi, yang penting sempat off komputer dulu hihihihihihi.......

Sampai dekat tempat taklimat jer... satu muke pun tak kenal, biaserrlah semua pun lain-lain jabatankan... mestilah tak kenal hihihihi.... alhamdulillah lepas sarapan barulah dapat jumpe kawan² yang dikenali.. dan siap berkenalan dengan kawan baru.. tak sangka borak punye borak. bapak mertua dia satu pejabat dengan saya hihihihihihi..... menu sarapan karipap 2 ketul air teh tarik jer.. makan tengahari bestt sikit.. nasi beryani nyuummmm ... nyyuummmmm... sedapppp.....

Bile balik jer daripada taklimat dalam pukul 1.50tghari.. mak aiii penuh meja dengan macam-macam dokumen.. arrggghhhh tensionnya... mood nak buat keje pun hilang terus.... mungkin sebab pagi² lepas balik bercuti jer kene hadiri taklimat jadi kepala pun macam mamun dibuatnya.. mata kuyu jer... sampai sekarang tak tau mane nak mule dulu... semua pun penting.. semua pun nak cepat errmmmm... kalaulah ade pilihan nak jer suruh orang lain buatkan jugak.. tapi nak buat macam mane.. orang lain pun banyak keje nak disiapkan... dan macam mana pun kerje ni kenelah disiapkan jugak... biaserlahkan bile hormon tak stabil ni.. mood pun melayang².. terawang² dibuatnya.... 

Oklah nanti sambung cerita lagi.. banyak nak cerita kat blog ni.... terima kasih bace coretan dan bebelan ini.. harap² datnaglah semangat ni nak siapkan semua kerja lepas ni.. tak mooo hilang² mood lagi....  



masukkan gambar tanda tanya.. sebab tak tau mane hilangnya mood nak buat kerja ni huhuhuhu....































1 ulasan:

Ucu Faridah berkata...

tarik nafas panjang2 dari depan pintu sampai ke meja, susun memo tu cantik2 cari mana kerja yg terpaling urgent settlekn dulu pastu baru buat satu persatu....ting..tong..ting..tong jam 5.15 ptg balik punch card...tak siap jugak kerja..balik rumah cari idea utk alasan kerja x siap esok....hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...