♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 22 November 2011

Home » , » Tak Dapat GengaM DAPAT TeNGoK PUN JADiLaH

Tak Dapat GengaM DAPAT TeNGoK PUN JADiLaH



Bile tengok bola malaysia menang malam tadi tibe² hati sebak sesangat.. sampai x perasan pun yg air mata ni dah mengalir... masa malaysia golkan penalti kemenangan tu....  sukan lain takde pulak tibe² jer bola ni emosi pulak lebih haiiihh.....

Apepun sangat² suke dengan status ni... kerana Allah s.w.t itu maha berkuasa lagi maha Adil, janganlah sesekali kt suke menindas orang lain.... kerana doa orang yang ditindas itu termakbul.. dan orang yang ditindas juga mestilah sentiasa berfikiran positif...




As salamu'alaikum sahabat FB yg d kasihi. Syukur n tahniah krn masih hidup, beriman n berfikiran positif. Tahniah juga kpd Harimau Muda (HM) krn memenangi pingat emas. Pengajaran penting yg kita dpt drp kejayaan HM tersimpul dlm hadia Nabi saw: Allah bila nak beri kebaikan kpd hambaNya, d mulai dgn musibah. Pasukan HM mengharungi ujian getir bermula dgn jadual perlawanan di ubah2, tempat latihan terlalu jauh, d hina media tempatan, d ganggu dlm perjalanan ke Gelora Bung Karno, etc. Justeru, jika ada d antara kita yg hadapi sebarang masalah atau ujian, besabarlah, betulkan niat n amal, doa yg kudus, buat yg terbaik n tawakkal kpd Allah. Kejayaan insya Allah menunggu kita. Wassalam




Sentiasa berfikiran positif insyaallah.. segalanya boleh...

3 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

sy pun suka dgn status tu.. stuju sgt2..

~~DAPUR KECIL KU~~ berkata...

terasa dup dap dup dap tengok bola smlm

Ucu Faridah berkata...

ucu pura2 tidor...tapi x boleh..alhamdulilah menang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...