♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 1 November 2011

Home » » Cendawan Goreng SEDAPPP.....

Cendawan Goreng SEDAPPP.....

Nak tergelak ibu dibuatnya bile teringatkan petang semalam.. balik kerja ibu gorenglah cendawan untuk amir.. kebetulan ade satu bungkus jer dalam peti sejuk tu... punyerlah amir suke.. habis dihadapnya sendirian.. sedappp... eemmm sedapppnya.... berulang² dia cakap sambil mengunyah... ayah dengan ibu dapatlah jugak merasa sikit hihihihi.. kalau lambat memang kempunanlah....


Kebetulan ade kawan bagi tepung goreng serbaguna ini, pertama kali cuba... ok juga sebab ada serbuk Lada Hitam sekali dalam tu so.. xdelah muak sangat.. garam pun tak payah tambah.. taburkan tepung ni jer.. memang serbaguna betullah.....





So inilah hasilnya.. dan ini jerlah yang sempat ambil gambar.. dah banyak yang masuk mulut amir hihihihi....




eemmmm sedappnya... sempat lagi nak possing si bam bam ibu begitu berselera dibuatnya....

2 ulasan:

Ucu Faridah berkata...

hah..tinggal itu jer..amir ni tak aci tau...esok suruh ibu goreng lag ye, pastu hantarlah kt dapur ucu..
hari ni ucu x masak..penat..huhuhu

♥SyilaSyira♥ berkata...

sedapnya amir makan...kita pun minat gak cendawan goreng ni...tapi malas buat..hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...