♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 7 November 2014

Home » , , , , , , » My Boy , My Love , My Soul

My Boy , My Love , My Soul



Assalamualaikum .... salam jumaat .. cepatnya minggu ni berlalu .. tahu² sudah jumaat .. 2 hari menyepi ... kebizian ... bizi menghargai masa dengan My Boy, My Love, My Soul ..... (^____^)v

Ada kesempatan akan ku coretkan di sini sebagai kenangan yang indah .. ada beberapa entry yang telah lama ku draft , iya ku draft sahaja .. berkira² untuk publish .. takut² salah tafsir di anggap bangga diri ... padahal biasa² sahaja ... walhal sebagai kenangan diri ku di blog.



Satu pencapaian yang ibu sendiri tidak mampu lakukan pada usia ibu seusianya sekarang .... ibu terharu .. ibu bersyukur .. ibu sebak .. moga satu permulaan ini akan menjadi permulaan yang terbaik .. dan berjaya hadapi cabaran yang lebih besar di masa akan, cabaran yang lebih besar bakal ditempuhi bermula tahun depan.



Salam Jumaat , selamat bercuti .. hargai masa² hujung minggu bersama keluarga ...





Bicara Hati : Entry penuh minggu depanlah yer... ni baru intro .. kemain intro kan ..... kuikuikuikui ....









12 ulasan:

Ujie berkata...

pencapaian apa tu..apa pun tahniah ya ibunya! Syukur..

Eda Ejai berkata...

konvo dah ke??

Puan Kutu berkata...

baru nak tanya amir buat persembahan apa tu..kena tunggu ibu update the whole story la nmpknya nti..:)

Nafira usof berkata...

Tahniah Amir.. :)

tahniah jugak ibu dan ayah Amir..:)

lieyalatif berkata...

wahh comel dah konvo....heheheh terharu dpt tgk kan masya anak pakai baju jubah konvo...in sha Allah amik berkat sarung konvo degree plak satu hari nanti kan....

lia berkata...

Amir da konvo ya... Alhmdlh... seronok tgk anak2 seusia Amir yg konvo...

Fiza Rahman berkata...

Tahniah amir. Sedih bila anak konvo kan. TU baru tadika.

aryan azra berkata...

dah konvo ke tu?

sal ya berkata...

Semua tu kenangan. Bkn utk anak je tp utk mak jgk.

LYAfrina berkata...

haa..baru nak tanya apakah kejayaan y amir kecapi tu..
alhamdulillah... syukur.. semoga amir terus berjaya n berjaya..amin2

QasehnyaRania berkata...

smoga amir terus belajar, belajar dan konvo utk ijazah pulak nnti.aamiin :)

Julia Johari berkata...

Ibu Amir...meruntun hati julia baca tau...pasti kejayaan Amir buat ibu amir rasa sgt dihargai...cepat ibu cerita nak baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...