♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 12 Disember 2011

Home » » Cuti Umum Tapi Kene kerja

Cuti Umum Tapi Kene kerja

Assalamualaikummm Semua......

Sayu rasanya hati ini... maklumlah hari inikan cuti umum dekat selangor sebab semalam ulang tahun kelahiran Sultan Selangor, ampunkan patik tuanku sebab hari ini kene kerja.... maklum jerlah hujung tahun memang banyak kerja yang nak disiapkan dekat pejabat ini.. patik ni yang menurut perintah sahaja, kalau ikutkan hati memang nak golek² jer dekat rumah... tp drpd golek² baik datang siapkan keje dekat pejabat ni.. kalau x siapkan hari ini.. esok pun kite jugak yang nak kene siapkan kan.. kan.... sebab rabu dah nak kene hantar.

Masa pergi kerja tadi amir x bangun lagi.. harap² dia x meragamlah.. sebab semalam dia dah tanya ibu keje ke x hari ni.. dah bg tau pun ibu keje.. amir kene duduk kg dengan embah hihihihihi... nasib baiklah cuti sekolah jadi ramailah yang boleh melayan dia dekat rumah mak..



Oklah selamat bercuti pada semua yang bercuti hari ini.. pada yang bekerja sama dengan saya.. selamat bekerja.. nanti kerja dah siap barulah senang hatikan... kalau tak keje x siap nak cuti pun x senang hati....

6 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

sy hanya kerja dr rumah.. keje jaga anak n umah tangga.. hihii

ch@ berkata...

sabar eh Yana sabar. kita cuti pun tak pergi mana2, sang suami bekerja. ahahaha, rasa mcm dh beku kat rmh ni, mujur la ada oni dibuat bergusti.

emarieys berkata...

deminya tugas..

Unknown berkata...

wahhhh..kesian dia kena kerja..ucu siap golek2 atas katil lagi petang tadi...

saffiya_aleesya @ echa berkata...

cuti tu mmg best leh rileks kat rumah tp kalau saya, bila keje banyak tak siap kepala asyik dok ingat pasal keje tu jer walau ngah cuti pun..sbb tu suka bg kje clear dlu bru nak g bercuti otak pun rileks jer

Masya berkata...

intan:wahhh.. seronok jadi mcm kamuuu

cha:kdg2 mmg hilang sabar dibuatnya kalau hujung thn ni.. mmg angin monsun x tentu hala hihihihihi.... kwn2 pun dh paham

mamaema:itulah kan.. demi tugas, klu x dtg kene jgk siapkan tugas tu.....

ucu:huhuhuhu... golek2 x msk ker???...

saffiya: itulahkan.. mmg x senang hati kalau keje x siap nak cuti ni.. mmg mase cuti automatik teringatkan keje.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...