♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 30 Disember 2011

Home » » SAYANG MAK (^__^)

SAYANG MAK (^__^)

Assalamualaikummm Semua.....

Alhamdulillah pada hari jumaat yang penuh barakah ini.. memohon dan sentiasa memanjatkan doa kesyukuran kerana masih lagi dipanjangkan usia dan bernafas dimuka bumi Allah s.w.t. Hari ini ialah hari yang paling istimewa buat ibu yang paling saya sayang.....

Hari ini ialah ulang tahun kelahiran mak yang ke-47tahun, alhamdulillah semoga mak dipanjangkan umur, dimurahkan rezki, bahagia dengan anak² yang nakal macam kami. Terima kasih kerana telah membesarkan kami dan memberi didikkan yang sempurna... sayang sangat² dekat mak... maklah yang terbaikk dalam hidup ini.. dan terima kasih juga kerna menjadi mentor untuk menjadi istri yang solehah.

Oleh kerana minggu ni mak banyak jemputan kenduri saya dengan adik² dah buat suprise minggu lepas beberapa hari sebelum pergi penang saya dah sambut awal bestday mak kat kampung, kami makan² besar jugaklah.. menu saya beli jer.. sebab kerjakan.. manelah sempat nak masak.... Tapi.. sayang seribu kali sayang.. kamera bateri kong memang takdelah gambar untuk sesi makan² masa tu.. huhuhuhuhuhu......


Memori gambar ini di ambil masa pergi makan dekat Kenny Rogers... ari tu 
So sweet.. (^__^)v mak jarang nak berjalan² pakai seluar macam ni tau.. ni pun saya yang suruh barulah dia nak pakai hihihihihi.... 



2 ulasan:

Cikpuan rara berkata...

tibe2 rasa rindu kat mak rara =)

Puan Kutu berkata...

selamat hari jadi mak..ehh tetiba mengaku mak kite plak kan..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...